الخميس، 18 ديسمبر 2008

بيان هام






بيا ن رقم 1
بيان تأسيس العصابة
يشرفني انا الاستاذ / حرامي لص نشال
ان اعلن لكم عن تأسيس اول عصابة لسرقة المدونين
واحب اعرفكم اني خلاص بقي عندي عصابتي
واسلحتيومفاتيحي وطفاشتي واعلن لكم جميعا عن ميثاق الشرف لتأسيس هذه العصابه
ويتضمن المواد الدستوريه التالية
1- ان لا يتم سرقة الا ما هو نفيس وغالي وعلي المدونين اللي أي كلام انهم يتطمنوا لاني مش هقرب ناحيتهم
اما المدونين المتميزين فيعرفو اني هسرقهم هسرقهم
2- اي عملية سرقة او سطو مسلح لن تتم الا بعد التهديد والوعيد يعني هبعت رساله للزبون اقوله اني نويت اسرقه
3- يتم ترك بصمات(تعليق ) علي كل مدونه تمت سرقتها عشان تعرف انها اتسرقت


4- يتم عمل نقطة بوليس (عندي في المدونه ) لتلقي البلاغات والشكاوي والتعليقات

5- لن يتم نشر اي موضوع الا اذا كان مسرووووق يعني انا مش هكتب حاجه من عندي
6- ان جيت في يوم واتقفشت فسوف اعلن توبتي وابطل سرقه واحل العصابه
وعشان تقفشني لازم تعرف اسم المدونة الاصليه بتاعتي اللي هيه مش سرقه يعني
- يتم نشر هذا البيان علي اكبر عدد ممكن من المدونات للعلم فقط
اعلانات مبوبه
اعلان لكل الجرايد الرسميه والغير رسميه
مطلوب مساعدين لحرامي.... علي ان يكونوا خبره لا تقل عن عام في السرقه والنصب والتدوين وعلي من يرغب في التقدم للوظيفه ارسال cv وصورتين او تعليقين
امضاء
الحرامي الكبير

هناك 79 تعليقًا:

  1. يخرب بيت عقلك ............انت مين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    اوعى تطلع مدون مشهور

    بس الفكره جميله اووووووووووووووووى حقيقي

    مش السرقه طبعا بس كونك تلم كل ما هو غالي ونفيس عندك هتبقي زى ارشيف كده

    كمان البيان مكتوب بطريقه تحفههههههههههههه استفذتنى لانى ارد

    مبروك عليك يا حرامى

    منتظره جديد غيرك بفارغ الصبر

    غروب

    ردحذف
  2. والله كدا شكلك مجنووون(اسم مدونة)

    قلبي حاسس بكدا

    على العموم مرحبا بالحرامي الكبير

    والحمد لله اني اي كلام ومش هاتسرق

    مبروك على المدونة الخفيفة اليد

    ردحذف
  3. مبروك على المدونة
    و خلي بالك ان محدش هيعرفك غير من تعليقاتك
    فخليك حرامي ناصح و حاول تغير من اسلوب تعليقاتك طالما عايز تفضل متخُفي
    و حاول ما تكتبش هنا كمان من على نفس جهاز الكومبيوتر اللي بتكتب بيه في المدونة الرئيسية
    الاي بي يا معلم بيجيب اي حد دلوقتي
    ها
    كويسة السي في بتاعتي كده؟؟؟

    ههههه
    مبروك كمان مرة على المدونة

    تحياتي

    ردحذف
  4. عايزه اعلق مش عارفه التعليق مش بيوصل لييييه ليييييييه هتجنن
    يارب يوصل الا اذا بقي سرقت التعليقات
    تحياتي ليك والمدونه الجديده اللي شكلها لذيذ جدااا
    بالتوفيق

    ردحذف
  5. هيه هيه وصل من يوم ما عملتها وانا هتجنن عشان اعلق ومعرفتش اخيرا النحس اتفك
    ياله بقي فين الجديد

    ردحذف
  6. انا هكومة ياض واى سرقة فى اى مكان انته فاهم هكومك كدا كدا وفى اقرب ابو زعبل وهزعبلك ولا هينفعك حموم انسان ولا كفاية ولا اى اى كائن حى يعيش ويتعيش وموطنة الاصلى المدونة فاهمنى وشد حيلك كدا واسرق علشان احنا كمان نشتغل يا منيل ربنا يوافقك

    ردحذف
  7. ممممممم هي فكرة قديمة بس انت عاملها باخراج جديد..
    عاملها بصياعة يعني..
    ما علينا، مستني اشوف هتلملنا ايه عشان لو طلعت حرامي شاطر تترقى وتبقى شيخ منصر ههههههههه

    ردحذف
  8. ياعم انامن محاسيبك وعايزك تضمنى للعصابه وعنوانى حاكتبه بعد التعليق .. بس لو ما ضمتنيش حافشكلك فى اى حجز ان شالله حتى ابو زعبل .. هيه حتضمنى للعصابه والا ايه .. تهديد بالسلاح ارفع ايديك
    ... طب ماشى مادام انا بقيت عضو العصابه يبقى مدونتى ما يتخافش عليها .. بالاضافه لانها مدونه سكه واى كلام .. اشوفك فى سريقه جديده

    ردحذف
  9. مبرووك -وابعد ياشيطان ابعد ياشيطان
    حصلنا الفزع والرعب
    تنام وتصحى على زنزانه
    انا عبلتى كلها امن دوله هههههههههههههه

    ردحذف
  10. غرووووب
    مشكووووور غروب
    انا مش مشهووور ..... انا مدون مغموووور جداااااا
    بس معلش مشكلة النت اخرت اول سرقاتي

    ردحذف
  11. ماما امولة
    انا ممكن اكون مجنون ( بس دا مش اسم المدونه بتاعتي )
    وما تعمليش انك اي كلام عشان ما تتسرقيس
    الكلام دا ما يكلش معايه هه

    ردحذف
  12. احمممممممممممممممممممد
    ماشي يا معلم هحاول اغير اسلوب تعليقاتي
    وسسوف تري في كل مرة تعليقا مختلفا عن الاخر (حاوه حكاية الفصحي دي )
    بس حكايه الاي بي دي فكك منها ما حدش هيهتم انه يعرفني اصلاااااا

    ردحذف
  13. سمكة واحدة (بتقربنا كلنا)
    مشكوووور
    النت مضايقني جدااااا
    مش عارف اسرق اي حد

    ردحذف
  14. srgo mard
    ايه ياعم دا كلة
    اذا كنت انا حرامي فشكلك كده شيخ منصر
    اه هسرق وايقي زعبلني

    ردحذف
  15. Ahmed Nasr
    اممممممممممممممم
    اخراج جديد
    تصدق اول مره حد يقولي اني مخرج
    شكراااااا يا ياباشا
    انا هجري اقدم في معهد السيما ولامؤاخذه

    ردحذف
  16. fashkool
    انا حاسس انك جاسوس وهتيلغ عني وعامل انك معايا
    خطه يعني ..... العب غيرها
    يا اما بقي دي فكره عشان ما اسرقكش
    ....العب غيرها
    انا فاهمك يا مااااااااااااان

    ردحذف
  17. بنت الغربة
    اعوذ بالله انا حراااااااامي مش شيطان
    وبعدين احنا ولامؤاخذه حراميه بعيد يعني عن اهتمامات قرايبكك دول مش ارهابي........حرامي

    ردحذف
  18. هههههههههههههههه
    لا علي فكرة
    ههههههههههههههه تاني مرة
    اصلا عارف كنت خيفة اعلق عندك لا تعرفني وتسرقني
    بس اطمن لما لقيتك ما بتاخدش غير العالم الجامدة
    وانا من العالم التعبانة اصلا اساسا

    عارف تعليقكك اصلا خلاني ابتسم وده صعب
    عشان كده
    عوزاك تتبناني اربوك
    وعلي فكرة انا بعرف بردو اغرر بالناس واضحك عليهم واسرقهم بطيب خاطر

    بص انا كنت زمان حد ملتزم
    بس خلاص انا قررت انحرف
    ارجوك اعطني فرصة للانحراف
    لو مقبلتنيش طفاشة معاك
    هسرقكك
    وهعمل حجات مش ظريفة اصلا في المدونة دي
    الا انت مضلم المدونة عشان جو الاجرام ولا ايه
    انجز يا حرامي خلصني
    امضاء السراقة

    ردحذف
  19. وعلي فكرة
    وربنا ان الانهاردة الساعة اتناشر هبقه تميت السنة في التدوين
    وهعترفلك اني طول السنة دي كنت بنصب وبمثل والجو ده
    يعني انا متتطابقة عليا كل المواصفات اهه
    ومعايا بردو صورتين متصورين بكاميرا ديجيتال مسروقة
    مستنية ابليكيشن التعيين عشان املاه
    انجز يا حرامي انت ده انت ثقيل

    ردحذف
  20. انتى يا بنى يعن مش لقيت غير السرقة تاخدها مهنه

    بس المهم مش تعمل حاجة وحشة عشان مدير أمن

    التدوين خد خبر بوجودك وممنوع اى اعمال ارهابية

    او سرقات ومطلوب التوبه الى الله والعمل الشرف

    تم ارسال الرسالة الى الأخ الحرامى

    وان شاء الله سيتوب توبة نصوحة بلا عودة

    ههههههههههههههههههههههه

    smilyrose

    روح الحب الصادق

    ردحذف
  21. سلام عليكم يا معلمى

    أنا بصراحة أول ما قريت التدوينة مصدقتش نفسى
    أخيرا هلاقى حد أخرج معاه إمكانياتى الإجرامية
    على فكرة أنا مواهبى فى الإجرام ملهاش حدود

    بس مستنية فرصتى

    عند أول عملية هتلاقينى جاهزة على طول

    ومبروووووووك على المدونة الجديدة

    ومستنية أول عملياتك

    ردحذف
  22. maha zein
    اوعي نكوني متسلطه عليه
    بس عموما شكلك مش كدابه
    هصدقك
    مع ان المفروض ان الحرامي يكون كداااااااااااااب
    ومع ذلك انا موافق تنضمي للعصابه
    ابعتي
    الاميل وصورتين
    اهم حاجه محدش يعرف انك بتشتغلي معايا

    ردحذف
  23. smilyrose
    يامي يامي يامي
    خفت انا وركبي بتخبط عالحيطان
    عامه شكرااا عازيارهوانا ما بنهددش
    هسررررررررررررررررق

    ردحذف
  24. maiosha
    ايه الترحيب دا كله يا بنتي بقولك هسرقك مش هفسحك
    اه انا ناسي انك خبره في التعامل مع الحراميه وعموما انا بحضر للعمليه
    قاعد بقرا المدونات
    شكلي كده هقفل المدونه الاصليه و اتفرغ للسرقه

    ردحذف
  25. انا عايزة تعويض عن الاضرار النفسية والعصبية اللي اتسبب فيها التعليق بتاعك عندي
    انا اتخضيت والله
    هههههههههه
    مبروك المدونة الجديدة والفكرة عملتها بشكل ظريف بس هي عايزة مجهود جامد علشان تقدر تجمع الحاجات اللي تستاهل بجد
    ربنا يوفقك , اول مرة ادعي لحرامي
    ههههههههه

    ردحذف
  26. يامامااااااا لا خفت فعلا هههههههه

    مبروك على مدونه الحراميه دول وعقبال اول سريقه ربنا معاك

    ردحذف
  27. سمكه واحده (.....) ايه
    معرفتش اقرا الكلمه

    عموما انا جيت اقلك شكلك حرامي بوء يا جدع بقي من يوم ما عملت المدونه مسرقتش ولا سريقه ايه ده لالالا عيب عليك فينك بقي كمان عايزه اشترك معاك حكم انا هوايتي السرقه موت موت
    لالا كده هبلغ عنك واخد المكافأه
    لعلمك دي رابع مره اعلق ومعرفش بيحصل ايه مدونتك تدوخ وليها سراديب وحوارات بقي

    مستنين الجديد مدونه فكرتها جميله

    ردحذف
  28. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    حصلنا الرعب
    بس دخله كويسه
    اما نشوف مين اول المسروقين عندك

    تحياتي
    الي اللقاء

    ردحذف
  29. ههههههههههههههههههههه

    انا جيت اهه يابيج بوص
    انا طبعا اعلن انضمامي لعصابتك الجليله
    عشان انا اهدافي عدوانية بصراحة يعني
    ههههههههههههههه

    وكمان عشان ماتحاولش تسرقني
    لأن مفيش حرامي هيسرق حرامي اخوه
    والا تبقى سرقه بقىىىىىىى
    ههههههههههههههه

    والجميل كمان انك عامل استيل المدونة أسووووووووود
    يعني رعب في رعب وكل واحد يخلي باله على نفسه

    منتظرين اول عمليه ياكبير وانا منتظر بس اول رنة وتلاقيني جاهز مع بقية العصابه

    ردحذف
  30. الف مبروك على المدونة
    وربنا يجعل كلامنا خفيف عليك
    لسة هفكر واقولك انت مين
    بس انا مش بالذكاء اللى اقدر
    اعرفك بيه
    كل سنة وانت طيب وسنه سعيدة يارب

    ردحذف
  31. ههههههههههههه

    يخرب عقلك

    جاااامدة بجد

    احترس نفسك بقة
    هههههههه


    انا لاهبلغ عنك ولا هقول على مكانك ولا كأنى شفتك وانت بتسرق ولا كأنى شاهدة على كل اللى انت قلته دا

    اناعايزة اعيش اربى عيالى .. هههههههه


    تحياتى

    ومبروك

    ردحذف
  32. ههههههههههههههه لا فكرة جديدة ومفتكسه
    وبعدين ياعم اسرق هو انت اول ولا اخر واحد تسرق
    ياريت كل السرقات تبقي كده..حتي المسروقات عندك ف الحفظ والصون مش هتروح سويسرا
    عاجبني البيان بتاعك اوي
    حرامي منظم يعني وعنده مبادئ هههههههههههه
    في انتظار اول السرقات
    ونفسي اخمن انت مين بس الامتحانات واكله حته كبييره من مخي فمش عارفه
    بالتوفيق ياعم الحرامي

    ردحذف
  33. هههههههههههههههههههههههه
    يخرب بيت دماغك
    لأ حلوة بجد

    ردحذف
  34. دماغ يا برنس
    بس ع فكره مش هتاكل معايا
    انا مأمّن بلوجتي كويس

    ردحذف
  35. ههههههههههههههههههههههههههه
    الف مبروك لولولولولولولي
    ممكن انضم للعصابه يعني عصابه ليها مستقبل والله

    ردحذف
  36. ههههههههههههههههههههههههههه
    الف مبروك لولولولولولولي
    ممكن انضم للعصابه يعني عصابه ليها مستقبل والله

    ردحذف
  37. ههههههههه
    عارفك وهاجيبك يا حرامى
    واخدت بصماتك لما دخلت عندنا مدونه الضاحكون
    بس بقولك اسمعنى كويس
    فى 75 قرش كانوا على التربيزه فى مدونه الضاحكون
    طلعهم باللتى هى احسن
    وقد عذر من هزر

    ردحذف
  38. بقولك ايه يا راجل انت
    انا خلاص غيرت راى مش عوزة ابقه معاك في العصابة
    انت اصلا شكلك حرامي تعبان
    وهتتعبني معاك
    وانا بزمزء وبأريف كده وتلاقيني عماله ازهق كده بسرعة
    فيا ريت تنساني وتنسي اني في يوم قلتلك اشتغل معاك
    انا اصلا قررت اسرق فكرتك واعملها انا بنفس البيان
    اصلي انا بزمء بسرعة انا

    ردحذف
  39. بص بقى يامعلم احنا لا بنخاف ولا بنكش
    ولا بيهمنا من حرامية احنا ناس متاكدين من بضاعتنا كويس
    ولوجدع ابقى تعالى ناحية حرف واحد انا متباة بدون اذن منى ... اظن الكلام مفهووم

    احنا مواجهات يابا مووش اى حد ...

    بيــس

    ردحذف
  40. يووووووووووووووووووووو هترجعونا لية للاجرام من تانى؟؟؟؟؟؟؟؟
    عوووووووووووووو انا جيت اتخديت*** لامواخذة بقى لاسحر ولاشعوذه..قالك اية؟ قالك اةةةةةةة
    يو يا ابو موتة فكرتنى بالذى ماضى والله***
    انا كنت اعتزلت وربنا هدينى وتوبت بقيت ابيع منديل كلينكس على اول كوبرى امبابة**
    لكننننننننننننننننننننننننننننننن شكلك هترجعنى للاجرام تانى
    ال حراااااااااااااااااااااااامى ال**
    يابنى شوف مين بيكلمك دنا العووووووووووووووو
    ورينى بقى هتسرقتنى ازاى؟؟؟؟؟؟؟؟
    عوووووووووووووووووووووووووووو

    ردحذف
  41. جاااااااامدة موت الفكرة

    بانتظار الهبرة الاولي

    ردحذف
  42. جاااااااامدة موت الفكرة

    بانتظار الهبرة الاولي

    ردحذف
  43. هههههههههههههههه
    ألف مبروك ع المدونة اللذيذة واللي شكلها
    ممتعة وبالتوفيق :)

    ردحذف
  44. ماشى ياعم المرعب

    فكره رائعة بس انا جامد اوى اوى
    يلا فى انتظارك
    تقبل تحياتى

    حلم كبير

    ردحذف
  45. ماشى ياعم المرعب

    فكره رائعة بس انا جامد اوى اوى
    يلا فى انتظارك
    تقبل تحياتى

    حلم كبير

    ردحذف
  46. السلام عليكم
    أهلا بشيخ المنصر الجديد واحنا كلنا معاك يامعلم خطط وتكتك واحنا نقشط
    ومبروووك المدونة الجميلة واللي مستبشره بيها خير
    ربنا يوفقك

    جهاد مشالي

    ردحذف
  47. دة انت حرامى كسلاااااااااااااان
    اوى شكلك
    متنفعش فى الاجرااااااااااااااااام
    ابو موتة كلمة الزرررررررررررررر
    يوم وراء يوم حبيبى
    هاااااااااااا
    عووووووووووووووو

    ردحذف
  48. سنووايت
    ما تتخضيس انا بسرق بس لسه الموضوع ما وصلش للخطف وال............قتل و الذي منه
    اما عن التعويض فتعالي في اي وقت عندي ولوحدك عشان تستلمي التعويض وتتقشطي بالمره

    ردحذف
  49. حاسوباتيه
    الله يبارك فيكي وعقبال يارب لما تبقي من ضمن المسروقين

    او
    الحراميه
    وعلي فكره انا عملت اول عمليه
    سرقت المدعوه كيكي

    ردحذف
  50. سمكه واحده
    انا كنت بقول سمكة واحده بتقربنا كلنا زي المصريه للاتصالات بهزر بس هزار حراميه
    اما بالنسبه لحكاية اني بق
    فانا بثبتلك اني مش بق وعملنا اول عمليه يا معلمه
    وعقبالك
    لما تبقي معانا في العمليه الجايه
    بجد محتاج مساعدين
    واوعي تتوهي في السراديب

    ردحذف
  51. kemet
    هي الكيميا لها علاقه بالسرقة
    متهيألي هتنفعنا حكاية الكيميا دي
    وعموما انا سرقت كيكي

    ردحذف
  52. قلم رصاص
    اذا كان انضمامك للعصابه بس عشان ما تتسرقش
    فاعرف اني معنديش ياما ارحميني
    انا ممكن اسرق اببويا نفسه يا راجل
    اما اذا كان انضمامك عشان مش لاقي شغل فأهلا وسهلا
    بكل الحراميه العواطليه

    ردحذف
  53. نهر الحب
    كل سنه وانت طيبه
    وعموما ماتفكريش كتير عشان مش هتعرفيني
    انا اساسا مش عارف انا مين
    بيس

    ردحذف
  54. Hadota .. حـدوتة
    الله يخليكي
    اهو دا الكلام هي دي الناس الكتومه اللي تداري عليا
    انا بحييكي بس انت عارفه تهمة التستر علي مجرم ايه
    عموما انا بعترفلك
    انا سرقت كيكي

    ردحذف
  55. سلسبيل
    ربنا يقويك علي الامتحانات وترجع تشوف السريقه اللي انا سرقتها من كيكي
    لو عندك دكتور مضايقك قولي وانا انفضه

    ردحذف
  56. blue-wave
    شكراااااااااااااا
    شرفت
    متخافش
    انا ممكن اسرقك بشويش

    ردحذف
  57. دكتور بهــدوء
    ماشي ياعم الدكتور امنها براحتك
    بس انا عندي اسلحه وزخيره هفجرهالك

    ردحذف
  58. Teawater
    يا مراحب
    ابعتي سي في وتعليقين وايميل وانتي تبقي من العصابه

    ردحذف
  59. عبده الرايق
    عبده باشا يا اهلا وسهلا هنبدأ بقي بالتلفيق انا حرامي محترم مسرقش الكلام الفاضي دا
    انا بس جبت بيهم حاجه ساقعه
    ولا عايزني اجي وامشي من غير ما اشرب حاجه

    ردحذف
  60. maha zein
    ماشي يا ستي
    بس انت خلاص معايا في العصابه
    وبعدين تسرقيني ازاي اذا كنت انا اللي سرقت كيكي حتي ابقي شوفيها مسكينه بتعيط وخاربه الدنيا

    ردحذف
  61. دعاء مواجهات
    يامي امي يامي
    تصدقي خوفتيني انا ما بستأذنش
    انا بهدد
    وبتوعد
    وبعد كدة
    بقشط

    ردحذف
  62. كيكى
    ايه يا معلمه
    اديني سرقتك
    ورينا بقي هتعملي ايه
    وعموما مواهبك الاجراميه عاجباني وعايزك معايا في العصابه
    ينفع
    ولا هخطفك

    ردحذف
  63. أحمد سعيد بسيوني
    شكريا يا معلم
    علي العموم الهبره الاولي كانت من كيكي
    نعرف رأيكم وبعد كدة نهبر الهبره الكبيره

    ردحذف
  64. نبض الروح
    شكراا
    انا سرقت كيكي

    ردحذف
  65. محمد عبد الباسط
    شكرا يا مان
    لا احنا ناس جامدين قوي

    ردحذف
  66. رئـــــيسـة حزب الأحلام
    مكا تخافيش انا بسرق بس واول ما اقول اقول
    انا سرقت كيكي

    ردحذف
  67. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  68. حاجــ عيال ــات
    متشكر وانا برحب بكل الحراميه
    علي فكره ابقي اتطمني علي كيكي اصلي سرقتها

    ردحذف
  69. كيكى
    انا مش كسلان
    انا حرامي محترم لازم اخطط كويس واهبر الهبرة اللي هي

    ردحذف
  70. بسم الله الرحمن الرحيم
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    أاااااااااااااه يعني أنا أطمئن إني مش هتسرق
    الحمد لله أي كلام

    تعرف طريقتك بتفكرني بحد أعرفه
    بس أكيد مش هو طبعا يعني

    ربنا يبعد عنك عيون الشاويشين او الشوايشة
    يووووووووه جمع شاويش ترجم انت بقى

    ردحذف
  71. هو انت لسه ماسرقتش حاجه لغاية دلوقتى؟؟؟؟
    امال حرامى ازاى؟؟؟؟
    شكلك بق بس
    عموما انا بلغت عنك احطياطى
    سلام

    ردحذف
  72. الزعيمة
    صباح الجمال
    شكلك زعيمة عصابه يس عالعموم انا ممكن اسرق سيادتك في اني تيم
    ترجمي انت

    ردحذف
  73. بنت الغربه
    ايه يا ينت دا
    ايه الناس اللي جايه تبلغ دي ينفع كده
    والله ما ينفع

    عموما انا مستخبي اليومين دول

    ردحذف
  74. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  75. على العموم
    شكلك والله ابن ناس ومحترم
    ولكن عايش الدور بتااع رئيس عصابه
    شكلك كنت بتحلم وانت صغير انك تطلع بج بوسي

    ردحذف
  76. حبيبي حبيبي حبيبي إزيك ياد والله فكرة ممتازة وخاصة انها بتواكب متطلبات العصر انا مزنزء دلوأ عايز اخش الحمام اعمل زي الناس اشوفك بعدين اوففففففففففففففففففففففففف

    ردحذف
  77. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  78. اي شكاوي اي بلاغات
    فركشاوي ...عنده حاجات..
    مش ثمينه ولا تخينه ولا تنسرق...
    تعالي من غير طفاشه ...انا ح اطفشك
    في عقر دارك ..ح الطشك
    ====دمك خفيف يا ( حرامي )
    علي فكره انا والله العظيم ..
    من اول تعليق عاقته عندي عرفتك
    وخلي بالك ...السر في بير...
    اشوفك علي خييييييييييييير

    ردحذف

اي شكاوي اي بلاغات