الجمعة، 26 ديسمبر 2008

استعنا عالشقا بالله " هبدأ بيكي يا كيكي "

بسم الله
اخواني


الي كل محبي الاجرام في كل مكان الي كل من ارسل يشكو ( انا كنت فاكر الشكاوي هتيجي تشجب وتستنكر وتدين ) بس انا لقيت كل البلاغات بتستعجل العمليه الاولي
بس احب انوه ان العمليه الاولي والاولي بالتحديد كان لازم يتخطط لها كويس
ان مش ساكت
انا قاعد بنظم افراد العصابة وبوزع الادوار وبختبر المساعدين الجدد
انا حقيقي وانا بلف في شوارع المدونات اتكعبلت في حاجات ثمينه وغاليه بس كنت بدوَر علي الاغلي وعموما انا جاي النهارده بحاجه غاليه دكنتها كدة وقلت اهي حاجه كده امشي نفسي بيها
طبعا هتفهموني غلط انا مش بقول علي السريقه انا بقول علي التخطيط والتنفيذ اللي كان لازم يكون افضل من كدة وعلي العموم دي الخطه
اول حاجة
جمع معلومات كامله عن الضحيه
واللي اتضح انها


بتقول عن نفسها كدة
دخل الشتا وقفل الببان على البيوت ..وجعل شعاع الشمس خيط عنكبوت ..وحاجات كتير بتموت فى ليل الشتا ... لكن
معلومااااااات
بصراحه العيال الصبيان بتوعي دول اي كلام والمعلومات ناقصة
هي عماله تقول معهد القطن ولا حدش فيهم عرفلي هي قسم ايه .. جمع . تنجيد ..تنفيض ولا حتي عرفو نوع القطن ...مفزق ..ببذره...ولا قطن طبي ولا ايه

رأي الحرامي فيها
بصراحه البت كيكه دي زي العسل تتاكل أكل وش اجرام يعني وعندها مواهب اجراميه تخليني افكر اضمها للعصابه وان ما رضيتش هخطفها
عشان كده قولت اسرقها بدري بدري قبل ما تبقي تبعي وساعتها يبقي عيب ققوي اسرقها هه
وبعد التحريات اللازمه تم رسم الخطه
وهي الانتظارخارج المدونه حتي خروج اخر زائر
لكن للأسف المدونه كانت طول الليل بتشغي ( اي مليانه زوار ... لغة حراميه بقي )
المهم فضلت مرمي قدام المدونه لحد قبل الفجر وانتهزت فرصت غياب عن المدونه اصلها خرجت وسابت باب المدونه مرجَل ( يعني موارب )
وعنها وهاتك يا جري جوه دهاليز المدونه اشي مواضيع واشي تعليقات واشي تصاوير
وعنها ورحت هابش الهبشه وجاي بس للاسف نسيت اشيل بصماتي من علي البيبان
لو حد عايز يرفع البصمات يزور العنوان ده
http://fokaakmeny.blogspot.com/
وادي السريقه
بعنوان قسم يا عمده قسم بس منغير بتاع (قصدي صداع )
*******************************************************************
فى مكان ما فى البيت(والى ميعرفش فين البيت الابيض بالتحديدهو وراء البنزينة"
ميشال مرات اوباما وهنسميها شوشو علشان التموية وهنسمى اوباما بوبو برضة علشان التموية
شوشو:قوم ياراجل يلا من صباحية ربنا وانت نايم كدة لا شغلة ولا مشغلة ولا كانك بقيت ريس على دولة دة انت لو كنت ريس وكالة البلح كنت بقيت انشط من كدة
بوبو:فى اية بس ياشوشو كنت سيبينى انام شوية دة الواحد بقالة زمن منمش على فرشة حلوة زى دى وكمان اقوم اعمل اية بس
شوشو:ياراجل هو السبرتو الى بتشربوا لحس دماغك ولا اية انت ناسى انك بقيت ريس اكبر دولة فى العالم ولازم تخطط وتقسم هنعمل اية شوف هنحارب مين..وهنخرب على مين...وهنسرق مين...وهنقول على مين عندة اسلحة دمار شامل المرة دى...ومين حبايبنا ومين اعدائنا ومين ومين
بوبو:يااااااااة تصدقى بالله وما ليكى عليه حلفان انى كنت ناسى الموضوع دة والفرشة الجديدة نسيتنى مانتى عارفة انا لمة بغير فرشتى بيحصل اية والله مش عارف من غيرك كنت عملت اية ياقمر انت يا قمر
شوشو:اية ياخويا كلنى بالكلام كلنى وانسى الى عملتوا فى انت وامك لمة كنا ساكنين فى المستودع والله دة انا لوحدة غيرى ماكنت استحملت الى استحملتوا ابداا وادينى استحملت معاك اهوا ونضفتك لحد ما خليتك اكبر ريس فيكى يا منطقة
بوبو:ياااااة دة انتى قلبك اسود بشكل يا ولية انتى
شوشو: يلا اهو كلوا بيعمل بأصلوا المهم..رئيسة الوزراء الاسرائلية اديتك مسد كول المعفنة مش هاين عليها تتصل اوتبعت ماسج كلمنى شكرا تلاقيها عايزة نبعتلها كام دبابة على كام طيارة على كام مطوى قرن غزال للسفاحين الفلسطينين الى مش مكفيهم انهم واكلين شرابين نايمين مدبحوين ومقتلوين فى ارض مش ارضهم مش عارفة انا يا خويا قلة الادب والذوق دى
بوبو:اة والله عندك حق ياشوشو انا لاعمرى هشوف قلة ادب زى دى ولاهشوف انا لازم اشوف حل معاهم كويس يردعهم عن اصحابنا الاسرائيلين
شوشو:لا وشوف بجاحة العالم مستخصرين فيهم السلاح النووى ومش شايفين ايران المفترية الى بتهدد امنهم وخليتهم يجلهم اكتئاب نفسى وعصبى لاااااااااايابوبو مينفعش كدة انت لازم تقف فى وشهم وتخليك سبع من اولها ونحاربهم ونخلص منهم ب
بوبو:بس هنحاربهم وهنقول قدام العالم اية؟
شوشو:انت بتسهبل يا راجل مش عارف تقول اية هم اساس ليهم عين يتكلموة مش كفاية عليهم هنخرج جيشنا من العراق بعد ما جبنا درفها احم احم اقصد بعد ما حررانها وهنودى جيشنا المسكين افغانستان يبقى قول هنحاربها علشان مفهاش اسلحة دمار شامل اصل جملة فيها اسلحة دمار شامل دى قدمت وبقيت موضة قديمة وكمان احنا لازم تكون سياستنا برضة مختلفة وليها نكهة خاصة
بوبو:اممممممممممممممممممممممم
شوشو: بتفكر فى اية؟....بوبو:فى موضوع الازمة المالية مش عارف هعمل فيها اية؟
ش
بوبو:عندك حق يا شوشو كفاية بقى وجع دماغ بالعالم التالت والرابع وروحى جبيلى طبق كشرى اصتبح بى وكوباية شاى فى الخمسينا وولعيلى التليفوزيون علشان ميعاد مسلسل نور قرب!!1
************************************************************************************* قلت اسرقلي تعليق بقي
وانا بالعربي لقيت تعليقات كتير جدااا (77) وهي بس ليها (35)رد
ودا اجمل تعليق عجبني
maiosha said...
ههههههههههههههه

يخرب بيت دماغك يا كيكى

ههههههههههههه

والله إنتى مشكلة

يعنى هى كل المشكلة فى الست اللى إسمها شوشو دى ..

خلاص إحنا نفضل ورا عم بوبو ونجيبله واحدة متشخلعة كده يتجوزها ونرتاح من الست شوشو دى ومن أفكارها السودا

وحشتينى مووووووووووووووت

ودا كان ردها بقي

كيكى said...
ميوشة الغالية

والله وحشتينى اوى

ايوة نجبلوة واحدة مشخلعة وانا من موقفى هذا

ارشح البت فتكات الدكرههههههههههههههه

تسلميلى يا غاليةعووووووووووووووووووووو

طبعا لازم يبقي ليِِِا تعقيم
انا هعقم علي نقطتين
اول نقطة
مين اوباما ده اللي هيه بتتكلم عنه
تاني نقطة
هوبيجيب السبرتو منين عشان انا مش لاقي اليومين دوووول
*****************************************************************
حاجات نفسي اسرقها
-الموناليزا




الواد عارف الموسأف بتاع العصابه بيقول عنها
هي اغلي واثمن لوحة زيتية رسمها الفنان الشهير 0 ليوناردو دافنشي ) مابين سنتي 1503 و 1507
وهي الان في متحف اللوفر بباريس وقد ضمنت بقيمة 100 مليون دولار للتأمين علي سلامتها في شركات التأمين لنقلها الي متحفي واشنطن ونيو يورك وهي صوره للسيدة ( مادونا ليزا جير ادني ) وقد رفض زوجها ( العبيط ) دفع ثمنها لانها لم تعجبه وقد اشتراها الملك فرنسيس الاول ملك فرنسا بقيمة 4000 فلورين ذهب اي ما يعادل 3947.95 جراما من الذهب ودمتم


2 - نقراشي بتاع كراكيب


خلي بالك يا كراكيب
*************************************************************************
اعلانات مبوبة
بمناسبة السنه الجديده الحرامي بيدعو كل المدونين لاختيار افضل مدونه في سنة 2008 ويدعو الجميع لكتابة مدونه او 2 او 3 واكتر مدونه الناس هتختاره طبعا انا هعملها احتفاليه خاصة عندي وهقشطها و نفضها و انضفها وكل سنه وانتو مسروقييييييييين
***********************************************************************
واخيرا


هناك 32 تعليقًا:

  1. مش قولتلك يا ابو موتة: مش عايزة ارجع للاجرام من تانى؟؟؟؟؟
    منا قولتلك خلاص توبت ورجعت ابيع مناديل كلانيكس على اول كوبرى امبابة قولت ولا مقولتش
    أظاهر مفيش فايدة بقى وهغير تريد مارك بتاعتى من عووووووووو انا جيت اتخديت الى: عووووو انا جيت ثبت نفسك..يوووووووووووووو ياابو موتةفكرتنى بالذى ماضى والله..استنى بقى علشان الدمعة فرت اهى اهى اهى...
    ******كمان يابو موتة مش عارف انا فى قسم
    قسم شاش تخصص بلح امهات ياريس؟؟؟
    اوباما دة ياريس ابن اخت عم حتاتة بتاع السبير الى بروحه
    **والسبرتوورواء البنزينة ياريس
    وعلى فكرة هم 78 تعليق مش 77 ودة سقط سهو من حضرتك***اتعلموها بقى صح
    فين ايامك يازكى يابشكه***************
    ****كلمة الزر***
    يوم وراء يوم حبيبى ماجانى يوم حبيبى***
    عوووووووووووووووووووووووووووووووووو

    ردحذف
  2. نتقابل عند الكيلو
    5200
    ولنا لقاء اخر فى موضوع المدونات دة
    بس اول حد برشحة
    1:سوووووووووووووووووو
    عووووووووووووووووووووووو

    ردحذف
  3. وبالنسبة لموضوع غزة
    انا قلت سابقا فى مجلس الوزارء للنشالين**
    هنلبس النسر بتاعنا طرحة وخلاص
    خلص الكلااااااام
    عووووووووووووووووووووووووو

    ردحذف
  4. اخىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
    كمااااااااااااااااااااااااان مش سارق صح
    اخىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
    من اولها****فى حوار متأكل فى الاخر؟
    اخص اخص اخص اخص مش قولتلك فين ايامك يازكى بشكة
    عووووووووووووووووووووووووووووووووو

    ردحذف
  5. اممممممممم
    اختيار موفق يا حرامى
    كيكى فعلا طلعت جامدة
    وبجد كانت غيبة عننا
    شطور يا حرامى
    الا لو رسيت على مكان الجدع بتاع السبرتو ابقه رسينى عليه
    عشان الالوان الفلومستر بتاعتى نشفت شوية وعوزة اطريها
    وسيبنى بقه يا حاج دلوقت وخش جوة انت عشان اروح انا اشوف ايه اخبار كيكي
    بخصوص المدونات انا برشح مدونة سوووو ومدونة إنها الحياه طبعا (هيهيهيهيهيهيهي)

    ردحذف
  6. الحقيقة المدونة فكرتها جديدة جداً وجميلة ودخلت دماغى وشكلى مش هأبطل أزور مدونتك لغاية ما أكشف المدونة الأصلية أصل أنا عنيدة وبأحب المغامرة
    أهلاً بك فى عالم المدونات واتمنى لك التوفيق فى السرقات القادمة

    ردحذف
  7. ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    الفكرة حلوة اوى والصياغة تمام بس كيكى دى انتيختى سلم نفسك المكان كله محاصر هجيبلك المصارعين بتوع انتيختى ونيجى نقفلهالك........احترس نفسك

    ردحذف
  8. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  9. بوم بوم بوم .. طااااااااااخ
    لأ دى شوية بومب كده إحتفالا بأول عملية يعنى

    بس إيه الفضيحة دى
    يعنى كيكى ومعلشى يعنى طول عمرها وش إجرام وتستاهل السرقة ( كفاية بس إعترافتها الليلية)
    إنما أنا تعليقى يتسرق كمان
    عااااااااااااا

    نداء إلى كل البلوجرية .. خلى بالك من تعليقك .. حط التعليق وأمنه كويس ضد حوادث السرقة

    انت تحط التعليق فى حتة .. تصحى تانى يوم تلاقيه فى حتة تانية خالص

    على العموم ما زال طلب الإنضمام إلى العصابة بتاعك قائم .. وأديك شوفت شغلى بقى وعاينته كويس

    إبتديت إنت بالتقيل .. اوعى تخلى مستوى السرقة ينزل

    ردحذف
  10. أه نسيت

    حكاية إختيار مدونة
    أنا بحب جدا مدونة "الضاحكون" .. وبحس إنها قدرت تجمع ناس كتير جدا بحبهم أوى فى مدونة دمها خفيف مووووووووووت

    ردحذف
  11. ليك يوم ياكبير......

    هووهههههههوههههوههههههههههههههووووووووووو

    ههههههههههههههههههههههههههه

    (ضحكه شوريره)سندس

    ردحذف
  12. كيكى

    صبح صبح
    ايه كل دا
    بالنسبه للحاجات اللي وقعا مني فدي وقعت وانا بجري وطبعا ما لحقتش ارجع اجيبهم بس اكيد هرجع اجيبهم
    مره تانيه
    اما يالنسبه للسبرتو فانا خايف اجيب منه يطلع عليه بنزين
    بالنسبه لموضوع غزه
    فدا بيت شعر عجبني
    امشي على ورق الخريطه خائفا
    فعلى الخريطه كلنا اغراب ..
    ما هذه مصر فان سماءها صغرت
    وان نساءها اسلاب
    ماهذه مصر فصلاتها عبريه
    وامامها كذاب
    نزار قباني

    ردحذف
  13. maha zein
    ماشي ياباشا
    زي الفل
    السبرتو ممنوع اليومين دوووول واوعي تجيبي من اللي ورا البنزينه دا مش كويس

    ردحذف
  14. صدى الصمت
    مشكوووور
    اه انا مستني حد يعرفني
    نفسي اتوب

    ردحذف
  15. enjy
    ولا بيهمني المصارعين
    ولا اي حد
    بس قولياي هما وزن ايه الريشه ولا الدبانه

    ردحذف
  16. maiosha
    صباحو ار يا سني
    يس عالعموم انتي في العصابه
    بس فين ال cv والايميل
    وبالنسبه للمستوي هحاول بس ياريتك معايا يا ميوشه ياريتك معايا

    ردحذف
  17. سندس وأمل
    مشكوووووووووور

    ردحذف
  18. المدونة بتاعتك فكرتها حلوة جدا.....واحنا نفسنا ننضم للعصابة
    بس هناخد نسبة ولا عمولة؟؟

    ردحذف
  19. انت يا راجل انت
    انت يا حرامي انت
    فرصة حلوة اوي عشان اشتم من غير ما اتضرب
    انت يا حرامي
    انت هتقف علي كده
    ما تعمل دعايا اكتر لمدونتك الغريبة دي
    وبعدين عوزين حجات تشد الناس انها تيجي وتتابع
    انا واحدة من الناس بقيت اتابع مدونتك الغريبة دي كل يوم وده كله بسبب ان البيان الاولانى شدني جدا ده غير طريقتك في الرد علي التعليقات
    يعني
    ابذل مجهود شوية
    قلبنا معاك وبندعي عليك في كل خطوة يوقفلك امين شرطة
    روح يا عم
    وتعالا بسرعة
    ده انت حرامي خنىء صحيح

    انت كمان هتمد ايديك
    اوعه
    اوعه
    ازعل

    ردحذف
  20. ايه داااااااااااااااااه
    مش قادرة اصدق نفسي
    نوءتي هنا بيعمل اييييييييه
    يا حبيبي يا نقراشي
    محدش ليه دعوة بيه علشان هو ضرسه واجعه وطول الليل مصحيني جنبه

    يا ابن اللذينا انت ميييييييييييييين
    يا حراااااااااامي

    ردحذف
  21. مدونة فوق الخيااال
    اول مرة ادخل مدونة واضحك كده لحد ما ادمع
    شوف يا حرامي
    انا عرفتك من بانك في دومة تي ووتر
    وما جاش بالي ابدا ان ممكن تكون مدونتك بالظرف ده
    دخلت هنا فضوووووووووووووول
    انما واضح ان الموضوع عايز تكتييييييييك
    ودخول مرات ومرات ومرات
    يمكن يعجبني شيء من المسروقات
    بس يارب وقتها ترضي تبيعه
    ولا هي المسروقات دي ليها برضه في خاصية التتبع
    وحايجيبوني من قفاية
    انت عارف اخوانا البعده ايدهم تقيييلة
    يجعل كلامنا خفيف عليهم

    ردحذف
  22. ارشح مدونة عالم مولان كأفضل مدونة لعام 2008

    ردحذف
  23. ايه يا عم الحرامي الحلاوه دي
    والله ياعم انا مبسوط جدااااا بالمدونه دي
    ومبسوط اكتر انك سرقت كيكي
    لانها بسراحه وش اجرااااااااااااااام

    ردحذف
  24. شفقة هانم واحسان بك
    يا اهلا وسهلا بالحراميه الكبار
    معايا طبعا
    تشرفوا طبعا
    اما بالنسبه للعموله دي دي محتاجه تفكير
    انتوا هتدفعوا كام

    ردحذف
  25. maha zein
    باشا مساء الفل
    يا اهلا وسهلا بالشتيمه ايوه كده فين الكلام دا من زماااان
    انا بحب الشتيمه قوي ( بموت في الشتيمه )
    اما بالنسبه للتقصير بتاعي فأنا للأسف مشغول جدااااا اليومين دول واليومين اللي بعديهم واللي قبليهم
    وكده
    بس ياريت لو القي حد يكمل معايا بجد عشان اقدر اواصل السرقه

    ردحذف
  26. كراكيب
    معلش اصلو عجبني وصممت اسرقه
    ولو اعرف انه عيان كنت وديته عند الدكتور
    الف لا بأس

    ردحذف
  27. walaa gobashy
    يا مراحب يا مراحب
    ياهلا
    اهلا بالتلفزيون انت اول مره تيجي هنا يبقي انت اللي جيتي برجليكي
    استلقي وعدك
    انا حطيتك في دماغي
    يعني ممكن تبقي من ضحايايا

    ردحذف
  28. Teawater
    مساء الخيرات مع ان الحراميه ما يجيش من وراهم خير

    ردحذف
  29. حد مش فاهم حاجه
    ماشي ياعم اللي مش فاهم
    بكره تفهم
    وبكره افرحك في حد جديد

    ردحذف
  30. طب بص يا حرامي انت
    انا عطفا مني عليك وعشان عجباني فكرة اني ابقه لصاية صغيرة
    فانا ممكن اساعد
    يعني لو تحب اي مساعدة مستفزة
    ده اصلا لو انت ناوي تقبل بالمساعدة
    او ناوي تخلي حد يساعد
    لو كده
    طبعا مش هحب اعلن عن شخصي المصون
    انت عارف جو القلق والسرقة وكده
    وبما انك ماعلنتش عن نفسك
    يبقه يا نعيش عيشة فل يا نموت احنا الكل
    لو كده وفعلا عاوز مساعدات
    فانا خوفا علي المدونة بتاعتك من الضمور
    هقولك قولي اقدر اعمل ايه واساعد اذاي علي الميل ده
    ده مش ميلي بس ده ميل الفضفضة بتاع مدونتي التانية بتاعت اقلع همومك اللى الناس بتقول مشاكلها عليه

    fadfad.here@yahooo.com

    ردحذف
  31. maha zein
    مشاكل الشر جوه وبعيد
    ايه الجو ده بس عالعموم انا فرحان بيكي لانك شكلك كده هتنفعيني كتير
    لاني وللأسف اليومين دول فيه لبش وخايف اظهر احسن يتقبض عليه

    ردحذف
  32. بصراحة تسلم أيدك جدا جدا جدا
    مدونه وموضوع لزيز وكوميدي الي حد بعيد
    يكفي أنني لن أتوقف عن الضحك حتي اغادر من هنا
    و أن شاء الله
    نكون أصدقاء للمدونه الجميله دي

    ردحذف

اي شكاوي اي بلاغات