السبت، 21 فبراير 2009

نام يا حرامي........اهمد بقي شويه

السلام عليكم



باركولي


انا جايه بقي النهارده ومعايا خبر جاااااااامد


عارفين الجماعة اللي دخلو علي رئيس دولة غينيا مش عارف ايه دي (بيساو)


دول تبعي يا رجاله اه بس غلطوا في العنوان


انا كنت باعتاهم يقتلوا الحرامي واعمل انقلاب بقي واستولي عالمدونه


بس اولاد الذينه غلطوا في العنوان وقتلوا الراجل بتاع غينيا ده


لا بس انا مش بيهمني


انا بعت جماعة تانين خطفوا الحرامي


نيهاهاهاها




وهو دلوقت مرمي في اوضة الفيران


طبعا انا سحلته ولسوعته بشريط اللحام وكهربته بشاحن الموبايل واستوليت عالحكم


**************************************************


اللي عايز بقي يزور الحرامي ويجيبله عيش وحلاوه


لحد ما احاكمة محاكمة عادله واعدمه


ييجي يزوره هنا




بس اوعي حد يكون من اتباعه


انا مرقباه كويس


*****************************************


وطبعا جايبالكو سريقه جامده بمناسة السيطره علي السلطه


ودي بقي معلومات عن الضحيه


( لا اللي انا سرقته مش الحرامي هو الحرامي دا يتقال عليه ضحيه دا سفاح )



العمر: 21
الجنس: ذكر
علامة تنجيمية: برج القوس
دائرة الأبراج: عام الأرنب
الصناعة:
محاسبة
الوظيفة:
محاسب - عملت فى مجال الكمبيوتر
المكان:
ALEX : مصر
كليب سمعي
من أنا
أنا شاب لكن عمري ألف عام وحيد لكن بين ضلوعي زحام خايف و لكن خوفي مني أنا أخرس و لكن قلبي مليان كلام عجبي !!!!
الاهتمامات
internet/reading/mobile
الأفلام المفضلة
مولد يا دنيا/الطريق إلى ايلات/مافيا/واحد من الناس/وجميع افلام احمد ادم/titanic/saw/the last samorai/ وكل افلام جيم كارى
الموسيقى المفضلة
asala/angham/shereen/lo2y/gorge wasof/hissin elgasmy/om kalthom /najat/fayza ahmed
الكتب المفضلة
i love reading this is the favorite thing which i find myself in it



**************************************************************





ودي طبعا النهيبه اللي نهبتها منه

************************************



افتكاسات في بلاد حكومات ابوها السقا مات








نظرا لان نتيجة مباريات الاهلى و الزمالك اصبحت مؤكدة دائما قبل اى مباراة بفوز الاهلى تقرر اطلاق لقب جديد على الاهلى بدل بطل القرن(عائلة ابو قرن)(اه ما انا زملكاوى لازم اقطع فى الاهلى حتى لو كسب)




ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ




بعد الحملة الشرسة على احمد عزو قرارة بتعديل صورتة امام الاعلام باعتبارة هو اساس اظهار صورتة الحقيقية قرر انس الفقى اصدار وثيقة البث الفضائى و كل ده عشان اللى يتكلم على عز يتزغط زى الوزـ




ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ




بعد رفع اشتراك التليفون المحطوط ( الارضى)و رفع تكلفة المكالمة و اشتراكات الخواص و المحاسبة عن ذلك بأثر رجعىقرر عم محمد بحرية صاحب وصلة الدش بتخفيض قيمة الدعم المقدمة منه لمشتركى الوصلة و انه سيتم محاسبة المشتركين بزيادة 50 جنية باثر رجعى من عام 2006ـ




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ




بعد اعتماد نتيجة الثانوية العامة تقرر و بصفة نهائية اعتبار جميع طلبة الثانوية عيال كدابة لانه قالوا ان الامتحانات صعبة و النتيجة طلعت زى الفل حتى الاول ع الجمهورية اول مرة ميكونش جايب الدرجة النهائية




ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ




بعد استمرار وزير التعليم فى منصبة حتى الان قرر جميع الطلبة على مستوى الجمهورية بتغيير اسماءهم الى اسم (بلية) و ذلك بعد ان تركوا التعليم و اتجهوا للعمل بورش الميكانيكا( ما هو الوزير ما سابش التعليم العيال يسيبوه احسن )




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ




الهى يا رب اشوفك جعلوص مفعوص عريان بلبوصي


اللى فى مخى(انا مخى - نظيف- يعنى ما فيهوش اى حد




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ




الوضع مستقر فى مصرو الحياة موووز و الدنيا رز بلبن بس الموز مفعص و الرز غالى و اللبن مقطع العيب فى الشعب يا جماعةمش فى(الرز بلبن)و لا(الموز)




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ




قبل ما تقرأ الكلمتين الجايين عاوز اسألك 50 سؤال اول عشر اسأله غير العشرة التانية اما التالتة فهى مختلفة تماما عن الاولى و الرابعة و الخامسة يتفقوا معا فى علامة الاستفهام اللى فاهم حاجة يفهمهانى بس بعد الفاصل




ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ




سؤال واقف فى زورى لو معاك ربع جنية مخروم فى جيب مخروم وقع فى خرم بلاعه طلع من ماسورة مخرومة و قع فى مصرف مجارى المصرف فيه اربع فتحات تصريف دخل الربع جنية المخروم فى فتحة طلعت فيها حتة مخرومة وقع فى خرم صغيرطلع الخرم ده خرم الحصاله اللى اساسا مفتحاها ضايع منك السؤال بقى :اوصف لى بتاع مفاتيح اعمل عنده مفتاح للحصالة !




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ




اعلن السيد المسئول ان مفيش حد مسئول و المسئولية كلها مسئولة من واحد مش مسئول لو فهمت قصدى ايه ادينى رنة على قصر الرئاسة




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ




سيتم ارسال فاتورة الطائرة الخاصة التى انتقل بها الوزير حاتم الجبلى الى موقع حادث الضبعة فى مطروح الى منزل كل متوفى فى الحادث عشان يبقى يعرفوا يموتوا بعد كده من غير ما يستأذنوا (منهم لله مفيش اى نظام مرورى و لا اسعافات جدية)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ




الرسالة دى جت لى عالفيس بوك كيف للمواطن المصرى ان ييأس و فى بلده رئيس مجلس الشعب : سرور و رئيس مجلس الشورى : شريف و رئيس الوزراء : نظيف و وزير المالية : غالىو رئيسها : مبارك




ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ




انت مين فيهم ؟اللى ركب القطرو الااللى قطر مطروح داس عليه للاجابة اتصل بالاسعاف مش حتيجى




ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ




يا جماعة برضوا الحاجات دى فى كوكب بعيد خالص فيه بلد اسمها مصر برضوا بس مش بتاعتناعشان محدش يقول انى اقصد اى حد فى البلداحنا كل اللى فى بلدنا ناس ذوق ذوق ذوق يعنى احنا اللى شعب ميستحقش النعمة




ESLAM








_____________________

والتعليق دا انا اتشنكلت فيه وانا خارجه من المدونه وبعد ما جبت ضرفها
*****************************************************************************



dina seliman يقول...
انا اعلن انى مش انا اللى معلقه هنا ده حد تانى مش انا هوتقريبا لانى سهرنا ومغيبه ومش فى وعى تتخيل لو مسكونى عشان كونت عندك هيقتنعوا بالرد ده عموما كفايه المصايب اللى انا كتباها بس بجد المفروض ندور على حد يوردلنا عيش وحلاوه كده مينفعش

*********************

ودي حاجه تستحق السرقه عالماشي يعني

تحديث

النهارده يا جماعة المواطن اللي هو نايم دا

الضحيه اللي لسه سارقينه

بعتلي ال ايه صوره للهيدر بتاع البلوج

حد يعمل كده يتسرق ويساعد اللي سرقوه

مقبوله منك يا معلم

وبعدين لازم تسيحلي

كنت ابعتها عالميل

مشكووووووور يا باشا


هناك 20 تعليقًا:

  1. ههههههههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههههههههههه
    انا اتسرقت يا جدعان
    اتسرقت
    ههههههههههههههههه
    و انا اللى طول عمرى بقول عمر ما حد يعرف يسرنى
    اتسررررررررقت

    بجد هى مفاجأة و الله منك يااستاذ حرامى باشا
    هههههههههههههههههههههه
    بردو الالقاب محفوظة يا ابو سنوفة

    بجد شكرا يا جميل و الله مش عارف اقول ايه ليك و الله
    احساس السرقة ده احساس جميل

    هههههههههههههههههه

    تحياتى ليك

    اسلام

    ردحذف
  2. شوف ياحرامى مش كل الطير اللى يتسرق لحمه قولى بقا سرقت العصفور ووديته فين ... العيال بيصوصوا عايزين عصفورهم

    مواطن نايم ليه حق ابو سنوفه يسرقك علشان تبطل نوم وتصحصح

    ردحذف
  3. حقيقى إختيار موفق جداً
    مدونة إسلام من المدونات الجامدة جداً ومستواها عالى وإسلام من الناس الخدومة وصديق الناس كلها ،
    ربنا بفك سجنك يا حرامى وترجع مدونتك بالسلامة
    تحياتى

    ردحذف
  4. الحرامى اتخطف يا رجالة
    والمدونة بتاع اسلام جميلة قوى

    ردحذف
  5. دوختنى يا حرامى عشان اعرف نهاية البوست وعمال اقلب فى الصفحات وما فيش فايده والاخر ربنا سهل ووصلت للتعليق

    اصل الدول الافريقيه ومعاها العربيه اللى بيصحى الصبح بدرى يروح على قصر الحكم ويستولى على الحكم وما فيش مشكله ويبقى رئيس .. حتى اسأل الشاويش على صالح بتاع اليمن .. اصله كان شاويش وصحى يوم بدرى واستولى على الحكم .. هى دى بلاد يا عمنا ..
    دى شوية متخلفين

    تحياتى

    ردحذف
  6. مكنش يوم يا استاذ حرااااامي
    اتسجنت ياخراشي
    ابو سنوفه الي حبسك واعتقلك
    ياله خير
    بس سريقه جميله
    ده انت دوختنا عليك وندور اتريك يا ولداه مخطوف ربنا يفك سجنك
    بس بوست يودينا عندك هنااااااك
    انا مالي ياخويا
    انا هقوم اروح قبل ما اتسحل من افايا هو انا ناقصه بلا نيله

    ردحذف
  7. http://img11.imageshack.us/img11/4403/27498949.jpg

    خد يا عم الحرامى header للبلوج
    بدل الصورة اللى فوق دى
    حرامى و مش عارف يسرق صورة كويسه للبلوج
    هههههههههههههههههههه

    ردحذف
  8. .
    الحمد لله
    بصراحه انا مش عارفه فيه ايه
    بس الناس اللى معلقه دى فيهم ناس اصحابى يعنى
    معلش ولامؤأخذة فى السؤال
    هو حضرتك حرامى ؟
    .

    ردحذف
  9. اممممممممممم
    هو مين اللى مات؟
    ومين اللى سرق؟
    وحرامى مين اللى اتمسك؟
    هو فى حرامى وفى الحرامى؟
    انا كده اتغلبطت على الاخر (بشد فى شعرى)
    كمان السرقه الجديده تحفه بجد وكلها لغبطتيته
    الظاهر انى هسيب دماغى بره قبل مادخل على المدونه هنا تانى
    كده نبقى ماشيين كلنا على الخط
    هههههههه

    ردحذف
  10. الحرامي
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    فى يوم ميلاد المصطفى صلى الله عليه وسلم ادعو الله لى ولك بالخير وجميع اهلك ومن احببتم بالسعادة والسرور
    لك تحياتى والسلام عليكم ، ولا سلام مع اليهود

    ردحذف
  11. حرامي عيب بقي
    توب انهارده يوم مفترج وباب التوبه مفتوح توب بقي
    كل سنه وانتي بالف خير
    وصلي علي نبي عليه افضل الصلاه والسلام طول اليوم ماشي دي اقل حاجه نعملها انهارده
    اللهم ارزقنا حبه واتباع سنته
    وكل سنه وانت بالف خير

    ردحذف
  12. اى حد هيمد ايدة ..هاكلة
    وبصراحة انا جعان

    وبعدين احنا مش فى اتوبيس
    ياجدعـــــــــــان

    وسمعنى احلى كلام واحلى تحية

    ردحذف
  13. تحياتي للجميع
    اسف لعدم الرد
    اسف لعدم استكمال مسيرة السرقه
    واسف لاني ماكنتش حرامي جااامد

    ردحذف
  14. هههههههههههههههههه


    ده انت واصل بقى


    ورجالتك كتيييييييييير

    ردحذف
  15. يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
    انا بقالى زمن مدخلتش هنا
    بجد
    ولا اعرف موضوع اخر بوست
    يااااااااااااااااااه
    لو كنت اعرف كده
    كانت حجات كتير اتغيرت

    معلش يا حرامي
    منها لله ابو سنوفة

    جت متأخرة

    لا يا حرامي متقولش علي نفسك كده انت كنت حرامي جامد اوي
    يكفي انك كل اللى سرقتهم ناس تستحق السرقة


    بس بردو مدونك احلي واحلي

    ردحذف
  16. أيها الحرامى

    السلام عليكم ورحمة الله... وبعد

    فلا أدرى كيف أشكركم ... ولا أستطيع ذلك... ولكنى أكل إلى الله شكركم.... ولعل عمق الأخوة.. وصدق الحب.... وإخلاص الدعاء... كانوا جميعا وراء هذه الانفراجة السريعة التى لم أتوقعها ولم تحدث معى من قبل......جزاكم الله خيرا وأحسن الله إليكم.

    ردحذف
  17. والله واتمسك الحرامي

    لك يوم

    يا حرام عيوني من النوم

    لوووووووووووول

    ردحذف
  18. مشكور كتير على اللغبطه دى بس يا ريت تبقى تنقى الرجاله الى بتشتغل معاك كويس ممكن تضمنى ليهم لو تحب ادخل شوف مدونتى......... وبعدين قرر.

    ردحذف
  19. السلام عليكم
    انا عاوزة
    اعرف هو مين الي خرملك
    دماغك ولا اتولدت بدماغ مخرومة اصلا

    ردحذف
  20. نحن فى انتظارك دوما

    البداية بدات اليوم

    ونتمنا نشر لينك هذه المدونة بين كل اصدقائك

    وتقوم بوضع لينك المدونة على قائمة المدونات بمدونتك للتواصل الدائم

    مع تحياتنا

    آفشنا حرامى

    ردحذف

اي شكاوي اي بلاغات