السبت، 14 فبراير 2009

جاءنا البيان الدالي

أيها الساده والسيئات
جاءنا البيان التالي
نجحت قواتنا المشرشحه صباح اليوم وفي تمام الساعه " اتنين اتنين ونص كده " في عبور قناة ميلودي
واقتحام خط موبينيل والسيطره علي مدونة بت خيخه واي كلام
وقد تمكنت طائراتنا من فك حصون العتو والسيطرة علي جميع نقاطه الحزينه
كان هذا هو الموجز واليكم الانباء بالتفصيل بعد سماع هذا الاعلال

اعلان
نفسك تبقي حرامي نفسك تبقي حراميه اتصل بيه علي رقم
زيرو تسعميه زيرو تسع تسعات وكل ماتسعاتك تكتر كل ما فرصتك في الفوز تتخن
اتصل بيه دي فرصه خشبيه يالا مستني مييييين
***************************
التفاصيل
نجحت اليوم (بتقدير مقبول وبالعافيه ) قواتنا المريحه بالسيطره علي مدونة البت الخيخه لمده طويله ومن تم سرقت اشياء تخينه
وقد وافانا مراسلنا من قلب الحدث (ابو سنوفة ) بهذا التقرير

التقرير

في غضون الساعه الثانيه بعد المغر ب مباشرة اغلقت البت الخيخه مدونتها وخرجت بدري فاستغل الحرامي فرصة تواجدها خارج المدونه وقام بضرب المدونه بالطيران


مما ادي الي احداث كسر في شباك المطبخ والذي تسلل منه الحرامي وقام بالعمليه واليكم هذه المعلومات عن الضحيه
***********************************



بت خيخة وأي كلام
العمر: 31
الجنس: انثى
علامة تنجيمية: برج الجدي
دائرة الأبراج: عام الثعبان
من أنا
ونفس وماسواها@فألهمها فجورها وتقواها @قد افلح من زكاها @ وقد خاب من دساها

الاهتمامات

الأفلام المفضلة



ghandy frinch kiss

الموسيقى المفضلة


كان معكم ابو سنوفة من داخل مدونة البت خيخه
****************************************************************************


وعلي صعيد اخرقدرت المسروقات بنحو نصف مليون دولارمصري وهذا حصريا انفراد بنشر المسروقات



*********************************************************************
دنيا ...واخره

الدنيا ماشية معاها بالعكس
لما تحب تخس ... تتخن
ولما تتطمع فى ترقية ... تترفت من شغلها
ولما تنوى تشترى جزمة بيضاعلى السودا الوحيدة اللى تملكها
السودا تتقطع وتضطر انها تشترى سودا تانية
ولما تبقى زوجة .... تترمل
ولما تعرف إنها حامل .... تجهض
حتى اليوم اللى درجة الحرارةوصلت فيه لواحد واربعين
و اتمنت انها تشرب فيه شوب عصير قصب
افتكرت فجأة والكوباية على شفايفها
اان النهاردة الإتنين وانها بتصوم اتنين وخميس
هى خلاص خدت على انها متتمناش أى شئ
لانها حفظت النتيجة عن ظهر قلب
وتقبلتها عن طيب خاطروإيمان قوى بربنا
وأنه سبحانه وتعالى أكيد شايلها حاجة أحسن
لكن جه يوم الدنيا مشيت معاها زى ما هى عايزة
كانت بتدور على شغل والغريب انها لاقت شغل
نزلت تشترى فستان جديد
والغريب انها اشترته بدون أى اعتراض من الدنيا
ولما حبت تشرب عصير قصب ... إستمتعت بيه
لأن النهاردة كان يوم أربع وماكنتش صايمة
دخلت بيتها لاقت نفسها نايمة ووشها متغطى
ومامتها قاعدة على يمينها
وأختها قاعدة قدام السرير
وخالتها قاعدة على شمالها
وكلهم بيعيطوا وبيقروا قرأن
بصت فى المراية ماشفتش نفسها
ساعتها إتأكدت إن الدنيا ماشية معاها بالعكس
واليوم اللى إعتقدت فيه
إن الدنيا مشيت معاها زى ما هى عايزة
عرفت إنها الأخرة
إنتهى
بت خيخة وأي كلام

قال الله تعالى فى كتابه الحكيم
فى سورة الأعلى
بسم الله الرحمن الرحيم
"والآخرة خير وأبقى"
صدق الله العظيم

وفى سورة النساء
بسم الله الرحمن الرحيم
"متاع الدنيا قليل والأخرة خير لمن اتقى"
صدق الله العظيم
********************************
ومن ناحية اخري اعلن متحدث باسم الناحيه الشنبيه لتحريك الودان عن مسؤلتها عن العمليه ( مع ان انا اللي سرقتها والله العظيم )
**********************
ملحوظه هاااامه
البت الخيخه دي عندها بوستات جامده جداااا انا بصراحه كان نفسي اسرقهم كلهم لكن اخترت البوست دا لتلت اسباب
اولا
ان البوست قصير نسبيا ودا لاني بعقم وبعمل الحبتين بتوعي ولو اخترت حاجه اكبركان ممكن تتخضوا من البوست
ثانيا
االبوست دا اثر فيا جدااا وحسيت بمعناه كويس واكيد هتحسو باللي هيه عايزه تقوله
ثالثا
لا مفيش حاجه ( علي رأي خيخه )

هناك 50 تعليقًا:

  1. أولا مبروك يا استاذ حرامى على السريقة الجديدة الجامدة دى
    يااااااه نص مليون دولار مصرى .. دول يطلعوا كام جنيه بورسعيدى دول لو سمحت؟؟

    ثانيا أهنيك على سرقة خيخة .. مدونة خيخة الجامدة جدا.. مش بقولك إنت داخل على التقيل عدل.. بجد البوست جميل جدا .. والتعقيم بتاعك جامد جدا

    ثالثا فين التعليقات؟؟ إنت مش بتشوف أحسن تعليق جه رد على البوست وبتنشره مع البوست؟؟

    رابعا أنا عمالة اتصل من ساعتها على الرقم اللى انت حاطة .. وكل مرة تطلع واحدة تقولى الهاتف الذى طلبته ربما يكون مسروقا .. حتى الخط مرحمتوش يا مفترى

    يالا ربنا يوفقك .. أو يوفقنا نقفشك

    ردحذف
  2. ايه يا راجل انت ده
    مين ده اللى اثر فيك
    وانت بيأثر فيك حاجة
    انت هتمثل يا جدع انت
    طبعا البوست رائع رائع
    ومدونة بت خيخة من افضل المدونات اللى بقرالها
    وبرغم انى مش بعلق عندها ومعرفش ليه
    الا اني مبسبش بوست الا لما اقراه ليها
    هي فعلا حد كويس جدا
    ربنا يصبرها علي وفاه والدها
    ويرحمها من تحت ايدك يا لص انت
    ياللى منك لله
    وايه الجدع ابو سنوفة ده اللى طلعلنا في المقدر
    ده هم ايه ده

    ردحذف
  3. بس موضوع هايل جدا وجميل بجد
    بيعجبني زوقك يا حرامي
    لا انت حرامي محترف بجد

    تحياتي

    ردحذف
  4. ربنا يرجعها يالسلامه

    وينولها اللى هى بتتمناه لابنها

    ردحذف
  5. إختيار موفق وفى محله لأنها مدونة جميلة فعلاً
    أنا برضة بتعجبنى وبأتابعها وضايفاها عندى بس مابأعلقش عندها وماتسألنيش ليه
    دمت بكل الود
    وربنا يعينكم فى العمليات القادمة

    ردحذف
  6. الف مبروك على نجاح العمليه
    وبجد شكلها مدونه جامده جدا
    البوست رائع جدا واحساسه عالى وكلاماته
    بجد اخدنى جدا

    شكرا انك عرفتنا بالمدونه الثمينه دى

    اروح اقرا فيها بقى:)

    ردحذف
  7. فعلاً اختيار رائع .. تستحق السرقة

    تحياتى .. مع اتمنى بسرقة مواقفة المرة القادمة .

    نفرتارى

    ردحذف
  8. مدونة غريبة جدااا
    بس فعلا حرامى محترم و عنده ذوق
    اختيارك للبوست ده فعلا جامد

    تحياتى

    ردحذف
  9. يا عينى يا خيخه

    ربنا يعينك يابنتى

    مش تخلى بالك من الحرامى

    اهو قبض عليكى نعمل ايه احنا دلوقتى

    يادوبك الحق ابلغ النجدة

    يا مسهل

    smilyrose

    روح الحب الصادق

    ردحذف
  10. الحمد لله انك وصلت بالسلامة يا حرامى
    فعلا مدونة بت خيخة من اجمل المدونات اللى باتبعها
    هى زى العسل
    تعيش وتسرق

    ردحذف
  11. ايه ده ايه ده

    يامى يامى يامى

    ربنا يستر

    المره دى قبضت على خيخه يا ترى المره الجايه هتقبض على مين

    وبعدين المفروض احنا نقبض عليك اصلا

    بس بجد مدونتك لذيذه واسلوبك جميل ومرح

    تحياتى ليك

    ردحذف
  12. السلام عليكم
    إمسك حراااامى .... إمسك حراااامى
    شرفتنى يا حرامى بزيارتك وتعليقك المتميز
    والله إنت ظريف ومدونتك ظريفة يا حرامى
    وهبلغ عنك المباحث
    تحياتى
    ويسشعدنى التواصل معك

    ردحذف
  13. ههههههههههههههههههههههههه بجد دلت مدونات كتير جداااا اول مرة اشوف كدة انا استغربت الاسم فى الاول دخلت ملف التعريف قعدت اضحك دخلت المدونة فطست على روحى من الضحك

    بجد حتى البوست اللى سرقتوه فعلا جميل عايزاكم تسرقوا اكتر

    تحياتى

    ايمى

    ردحذف
  14. طيب انا عندي استفسار

    مممكن اعرف

    متى بتعرض المدونه في السوق السودا للبيع؟

    ردحذف
  15. الحرامى
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    يا سارق من عينى النوم ، انت ذكر ام انثي ، وانا توهت فى مدونتك ظلمة والالوان كتير ونظرى ضعيف ومش عارف مين البت الخيخة اللى الدنيا ماشية معاها بالورب
    المهم دمك خفيف ذكر او انثى وشكرا على الزيارة والتعليق
    لك تحياتى والسلام عليكم ، ولا سلام مع اليهود

    ردحذف
  16. بصراحة البت خيخة
    كانت مستخخيخة قوي في المدونة بتاعتها
    لدرجة انك وانت ماشي لازم تطلع بحاجة في جيبك وانت ماشي
    سواء رضيت او لم ترضى
    ربنا يعينك يا استاذ حرامي
    على فكرة انا قلت لاصحابي المدونين عليك
    علشان يبقوا يسيبوا الباب موارب شوية
    يعني مساعدة


    تحياتي ليك

    ردحذف
  17. :)................وفقكم الله واعانكم على فعل

    (الشر).......:).....سندس

    ردحذف
  18. اولا بعد ما قريت المنشور فى الصحف عن سرقة البنت الخيخه واى كلام .. قررت ان اخلع جميع ملابسى فقط لبست الاندر وير وجيت عشان اشوف ايه الموضوع .. يعنى مش حتعرف تسرق منى اى حاجه .. واحذرك انى بلغت جميع شرطة الحراسات لحراسة المدونه من السرقه او السطو المسلح كما اخطرت الانتربول الدولى وكمان استأجرت كذا حرامى عشان يدلونى على السارق لو حصل حاجه
    وعملت كاميرا مراقبه وحاجات كتير جدا .. احذرك من السطو على المدونه .. الدواء فيه سم قاتل
    تحياتى

    ردحذف
  19. ههههههههههههههههه
    بجد فكرة المدونة جاااامده جدااا
    عجبتنى جداااااا
    و طريقتك جميلة بجد
    الله ينور

    ردحذف
  20. يوه ده انا اتأخرت اوي يادي الكسوف
    المهم عايزه اقولك بجد اختيار موفق جدا جدا
    بوست تحفه ومؤثر جدا وصحبته اختراته صح بنت خيخيه خيخه يعني بس مش اي كلام عسوله وكلمها صح مليون الميه والله جه في وقته فعلا سبحان الله محدش هيرتاح يابني في الدنيا دي الراحه في الدار الاخره بس ربنا يجعل اخرتنا كويسه وطاعه
    والله فكره المدونه اكثر من رائعه اهو انا بقي نفسي اعرف الحرامي ده ميييييين متقول بقي ياعم الحج مدوخناش عموما سواء عرفناك او معرفنكش فانت شخصيه جميله وزي العسل ومبسوطين بيك كده وانت زي اللهو الخفي حرامي بقي لازم تتخفي
    تحياتي خالص موت يعني

    ردحذف
  21. والله فى تقدم اهو ...وصلت لسرقة البت خيخه...
    اما نشوف اخرة السرقه الاورديحى دى ايه؟؟؟؟
    ياعم اسرق حاجه تجيبلك فلوووس...
    يعنى اسرق ...وساوم اللى سرقته ...وقوله انا معايا البوست بتاعك تدفع ولا نذيع؟؟؟؟
    هو ده الشغل ....لالالالالالا....انت عضمك طرى...
    لسه بدرى عليك....
    تحياتى

    ردحذف
  22. كيف حالك ايها الحرامى السوسه
    تعرف انا دخلت عندك قبل كده وقلت بصراحه تسلم الدماغ بجد الفكره هايله لكن انا عادتى مش بعلق كتير

    بنت خيخه انا عارفاها بس عمرى مش دخلت مدونتها خالص

    البوست بجد معناه حلو وتعرف خلانى اقول الحمد لله على اى حال

    انا مبسوطه ان مدنتى بتعجبك حتى لو كنت بتقر عليا ومبسوطه انك قررت تسرأقنى
    وايه رأيك فى عرض انى ابقى دراعك اليمين مكان أبو سنوفه؟ :)

    ردحذف
  23. maiosha
    الله يبارك فيكي يا باشا
    والنص مليون دولار ييجو حوالي خمسميت ألف لحلوح فيومي

    ثانيا موضوع التعليقات ده بس عشان الناس اشتكت من طول البوستفقلت اقصره قدر الامكان بس اوعدك ان المرادي التعليقات موجوده انا معنديش ياما ارحميني

    عاشرا
    بسيطه سيبيلي رقم تليفونك وانا هتصل عليكي
    بس تشحنيلي كرت يا ماما هوانا هصرف عليكوا ولا ايه

    ردحذف
  24. maha zein
    ايه يا حجه انت يا حجه
    انا ايه
    مش بتأثر ازااي
    دانا حرامي محترم
    وبعدين مش بتعلقي هناك ليه
    مع ان انا بس اللي اعلق اجدعها حاجه ف غمضة عين
    وبعدين انت مالك ومال ابو سنوفه
    نقرك من نقرها ليه
    هي عملتلك حاجه
    دا حتي بت طيبه
    وسفيفه كده

    ردحذف
  25. مذكرات مشاغب
    مع انك الوحيد اللي سرقتني
    وانا ما اتسرقش ابدا
    - حنفي
    خلاص اتسرق المرادي
    الا اني مبسوط انك شرفتني

    بيس يا ماااااااان

    ردحذف
  26. dodda
    ايه داااااااااااااااااه
    هي صعبت عليكي
    لا مهو انا ما يهمنيش
    اينعم ربنا يخليلها شريف
    بس هسرقها

    ردحذف
  27. صدي الصمت
    مش هسألك ليه ما بتعلقيش عندها
    انت ازاااااااااي ما بتعلق عندها

    ردحذف
  28. dina
    المدونه فعلا روعه
    يالا اقري ولو لقيتي حاجه ابقي اسرقيها واديهالي انشرها

    ردحذف
  29. نفرتاري
    مشكووووووووووووووووووور
    فعلا المدونه جامده يا جماعه
    شوفوها
    ايه داااه انا وصلت للفراعنه
    يا فرحة امك بيك يا واد يا حرااامي

    ردحذف
  30. خيخاااااااااااااااااه
    تعظيم سلاااااااااااام
    المدونه فعلا روعه وانا انبهرت بيها
    وكنت محتار اسرق ايه ولا ايه
    انت فعلا كل كتاباتك جميله

    هو انت ما جبتيش شريف معاكي ليه
    كنت هتفرجيه علي عمو الحراااامي

    وانا مبسوط انك عايزه تتسرقي علي طول
    وان فكرة المدونه عجبتك


    انا عندي مدونه تانيه بكتب فيها
    بس محدش يعرفها
    حتي انا ساعة باجي هنا معرفهاش

    عايز الناس تكشفني
    عايز اتوب يا جدعااااان

    ردحذف
  31. قوس قزح
    هو ايه اللي غريب يا عم الحج
    انا غريب
    اشتم اشتم علموك ف بلدك كده

    ردحذف
  32. smilyrose
    تبلغي مين
    ولا بيهمني
    مش النجده دي اللي هي المطافي ولا انت تقصدي
    اللهم احفظنا

    ردحذف
  33. اميرة الجنه
    ايه الكروته دي
    البت خيخه فعلا جامده
    نورتيني

    ردحذف
  34. عزيزي الحرامي

    لن اطلب منك ان تتجنب سرقتي
    فانا مطمئن لكفائة اجهزة الانزار المبكر التي استخدمها
    ههههههههههههه
    لكن ساطلب منك الاستمرار في السرقة

    تحياتي لاسلوبك اللصوصي الجميل
    فكرتني بربون هوود وارسين لوبين

    تحياتي
    تامر الحسيني
    انسان عاشق حر

    ردحذف
  35. ريمان
    قبضت علي مين
    هي خيخه اينعم
    بس محدش يقدر يقبض عليها
    دي تقبض علي بلد
    نورتيني

    ردحذف
  36. اللؤلؤة
    ايه التناقض ده
    ازاي شرفتك وانت هتبلغي عني
    عموما ولا بيهمني
    انا اساسا لما مش بلاقي حد بيبلغ عني
    بسلم نفسي علي طوووول

    ردحذف
  37. EMMY BABY
    شرفتيني
    ويارب ما تكونش اخر زياره
    ايه خايفه تتسرقي
    لا ما تخافيش
    زورتيني ما زورتينيش هتتسرقس
    فاحسنلك تيجي

    ردحذف
  38. اقصوصه
    السوق مين
    لا احنا ما بنبيعيش في السوق السودا
    احنا ممكن نشتري منها
    هو انا من ساعة ما فتحت المحل دا ( قصدي المدونه ) حد عبرني ولا اشتري حاجه

    ردحذف
  39. Beram ElMasry
    عم بيرم
    شرفتني
    وانا ذكر بس دراعي اليمين ابو سنوفه انثي بس بميت راجل
    لا سلام مع اليهود

    ردحذف
  40. Tshandny
    اه والله انا لقيتها مستخيخه فيها قلت والله لاسرقها
    اصلها بصراحه تستحق السرقه
    وبعدين
    متشكرين عالمساعده يا معلم
    بس ما يهمكش حتي لو قفلو الباب
    انا بعرف اسلك كويس

    ردحذف
  41. سندس وأمل
    هههههههههههههه
    شر
    الشربره وبعيد

    ردحذف
  42. fashkool
    عم فشكوووول
    مهما عملت احب اقولك هتتسرق هتتسرق
    وبعدين الحراميه اللي انت مأجرهم دول تبعي يا معلم
    ولا بيهمني من الحراسات الخاصه ولا

    هما مين النتر ..........معرفش ايه دا

    ردحذف
  43. لا انت شكلك حرامى كويس
    بتقع على غنيمة كويسة
    لكن لو عايز تتعلم السرقة على اصولها
    تعالى عندى
    واطلب العفو من شيخ حرامية الحارة

    ردحذف
  44. مواطن مصرى نايم
    شكرا ياباشا
    بس تعليق هنا عباره عن تصريح رسمي بالسرقه
    حرص يعني

    ردحذف
  45. سمكه واحده

    دايما تيجي متأخره كده
    مخصوم منك 3 سنين
    ايه تتأثري دي
    اقصر من كده
    مش عارف ليه حاسس انك قصيره
    هههههههه
    لا مش هقول انا مين
    انت عايزه تبلغي عني
    وتقفليلي المحل اللي بناكل منه لقمة عيش

    ردحذف
  46. بنت الغربة
    ايه دا بقي دا بقي دابقي ده
    انت بتحرضيني
    طاب انا اول حد هعمل معاه كد هيبقي انت
    ايه اخبار الباشا
    لو مزعلك
    اسرقهولك

    ردحذف
  47. Habiba
    نااااعااااااااام
    مبتعلقيش كتير
    لا يا ماما
    انت تيجي هنا وتعلقي غصب عنك
    انا بهددك اهو
    ان ما علقتيش هسرقك
    وممكن اخطفك كمان
    وقد اعجر من بعجر

    ردحذف
  48. Tamer Alhosiny
    ايه
    اجهزة ايه
    شكلك ما تعرفنيش
    احنا مش بيفرق معانا يا معلم

    الا هما مين الزملا اللي انا بفكرك بيهم دول شغالين ف انهي منطقه
    عشان منقطعش علي بعض

    ردحذف
  49. الازهرى
    انت وقعت يا معلم
    ولا حدش سمي عليك
    انا جاي عندك
    استلقي وعدك بقي

    ردحذف

اي شكاوي اي بلاغات