الاثنين، 12 يناير 2009





الحذاء فيه "بـووز" قاتل






اخواني اعزائي فلزات اكبادي النهارده ولاول مره الحرامي محتار يعمل ايه لاني مش عارف هو مين اللي انا سرقته النهارده بالعربي كده انا جالي الايميل دا معرفش من مين يظهر حد حابب يساعد بس عالعموم السريقه دي استثناء ومش محسوبه لان للسرقه اصول ودي خارج نطاق الدستور بتاع العصابه بس انا قولت انشرها وخلاص مع الاعتذار الشديد لكل محبي الاجرام في العالم وانا هتايع سرقاتي بطريقتي بعدين




تعليقات علي الاخبار
أحذية الدمار الشامل تهدد أمريكا
الأمريكان يطورون الطائرات إف 16 إلى مقاس حذاء 45 استعداداً لضربة قاسية للمدابغ
أديداس تدرس توسيع استثماراتها فى المنطقة العربية
اجتماع فى الرباط لفك "الجزمة" الحادة التى نشأت عن ضرب الرئيس الأمريكى
خطاب بوش الأخير فى العراق كان: جازماً
*******
اجتماع دولى لرؤساء الدول "المحاذية" للعراق
الصحفى العراقى يتعرض لـ : كعب دائر
زلط يعلن مسئوليته عن الحادث
الفريق الطبى للرئيس بوش يعالجه من حادث الحذاء بجرعة: بنعل لين
الرئيس الأمريكى يقول لضاربه: كان يمكن أن أرد "ببلغة" ثانية

*******
الرئيس الأمريكى يسأل كونداليزا رايس: "كوتشي" فين يا كوندي وأنا بانضرب؟
العراقيون يطالبون بعمل تمثال لـ: باتا
تحويل الطريق أمام البيت الأبيض لـ: فردة واحدة
ما هو الشراب المفضل للرئيس بوش؟
بوريتانيا تعلن تضامنها مع الزيدى
*******
العراقيون يودعون بوش بـ : عليك النعلة
المالكي يطلق على حملة مواجهة المتطرفين: "نعل" الصحراء
بوش فى طريق عودته نجا من "البوت" بأعجوبة
العراقيون يشربون "الكلّة" احتفالاً بضرب بوش
بوش يرفض تشبيهه بشجرة الدر

*******
تخليد ذكرى ضرب بوش تحت اسم: معركة الكنادر
هل كان حذاء الزيدى بدون طيار؟
بعد الحادث.. الكثير من الأمريكان يصابون بـ : "جزمات" قلبية
الديمقراطيون يطلقون على الرئيس الأمريكى المخلوع: جورج شوز
الصحافة الأمريكية: فشل زيارة "الورنيش" الإعلامى
*******
البيت الأبيض يمنع اصطحاب الصحفيين للمحمول والأحذية فى المؤتمرات الصحفية
كونداليزا رايس تقول: لا حذاء للديمقراطية
تونى بلير: أنا "مقاسى" مثل بوش
ساركوزى: أشعر بـ: "الضيق" الذى يعانيه الرئيس الأمريكى

*******
ما حدث للرئيس الأمريكى "غرزة" فى وجه الإدارة الأمريكية
أوباما يرفض "الشراب" فى صحة بوش
بوش يودع البيت الأبيض بزيارة "الجلدي" المجهول
فريقات تحقيقات الاف بي اي يفحص الصندوق الأسود لحذاء الزيدى
الفيفا تحسم الجدل، الزيدى يحتاج فردة ثالثة ليصبح هاترك
*******
أطباء بوش ينصحونه بتعاطى "منقوع صرم" لتفادى مضاعفات الحادث
بوش لحرسه الخاص: أنتم براطيش
بعد محاولة صد الضربة عن بوش، المالكى مرشح لحراسة مرمى المنتخب العراقى
البنتاجون يستعين بـ "صراماتى" لتتبع أثر مخططى العملية
جماعة كعب وفصائل أبو وردة يعلنان تضامنهما مع الزيدى

*******
هافان تحتفل بما حدث للرئيس الأمريكى
بعد الحادثة: المقاومة العراقية "كعبها" عالى على الأمريكان
المنظمة العالمية للطاقة تمنع تخصيب اليورانيوم وتفصيل الأحذية فى بوشهر
كوبا تعلن ديسمبر عيداً للحذاء العالمى لحقوق الإنسان
*******
بوش يطلب من القاهرة نسخة من فيلم: حافية على جسر من الذهب
منظمة "الأحذية" العالمية..الفاو.. تعلن رفضها للحادث
هيفا وهبى تنافس بأغنية: بوش الواوا
قبل رحيله: بوش يخسر "الجلد والسقط" فى العراق
بعد الحادثة: "قالب" جديد للعلاقات الأمريكية العربية

*******
إلى جورج بوش القاطن فى البيت الأبيض: الحذاء فيه بووز قاتل
أوباما يستعين بـ "نايك" وزيراً للخارجية نكاية فى بوش
فريق من الـ سي اي ايه يطير للعراق لبحث كل: "جوارب" القضية
الشريط الكامل للحادث يذاع فى: "أحذاء" 24 ساعة

هناك 52 تعليقًا:

  1. يصو يا جماعة انا اسف ان السريقه دي مش متماشيه مع جو المدونه اللي هو فيه تعب وجهد لذلك انا دلوقني بقوم بعمليه جامده قوي انتظروها قريب قوي
    يمكن دلوقت

    ردحذف
  2. شر البلية ما يضحك

    ههههههههههههههه

    بجد حرامى بس حرامى كوميدى

    بدون تريقة والله بس حاسة روحك خفيفة

    وانت بتتكلم عن عالم الشوزى

    واخبار عمه اللى انضرب بالشوزى

    هههههههههههههههههههههههه

    حلوة شوزى دى انا جبتها منين

    المهم والله يبنى يجى منك

    تيجى نعمل محطة فضائية ونخصصها فى الكوتشى

    الأميجو يعنى عشان يبقى مريح

    اسلوبك بكل تأكيد رائع وأضفت على وجه بسمة

    كنت قد نسيتها منذ فترة

    تقبل مرورى ايها الرئيس لعالم السرقات

    smilyrose

    روح الحب الصادق

    ردحذف
  3. ههههههههههههههههههههههه
    والله تحفه

    ردحذف
  4. هم يضحك وهم يبكي بس بجد نشرة اخبار حذائية على الاخر عموما جزاك الله خير ضحكتني شوية
    تقبل تحياتي
    وياريت تشرفني في مدونتي

    ردحذف
  5. ههههههه
    حلو قوى الإيميل دة والله ضحكتنى من قلبى

    ردحذف
  6. هههههههههههههههههه

    صارمة يادنيا صارمة

    صارمه ودابوا الحبايب هههههههههههههه

    جميلة جدا ياحرامي ههههههههههههه

    شكرا جزيلا

    ردحذف
  7. اهلا يا بيج بوس
    احب اقولك ان من حفر بيرا لاخيه اتزحلق فيه ع راي الكبير عبد الفتاح القصري
    وتطبيقا لمبدا ان سرقة الحرامي حلال
    قررت سرقه مدونتك والكتابة عنها في صفحة المدونخانة اللي بتصدر في ملحق "تيلي بيزنس" يوم الخميس مع جريدة العالم اليوم
    يعني سرقاتك بقت ع كل لسان
    والبوليس بيدور عليك الحق نفسك بقااااااا
    تقبل مروري وبجد مدونتك فكرتها حلوة بس عاوزين سرقات كتير بقا

    ردحذف
  8. ههههههههه
    حلوة قوى المواقف المضحكة دى وكمان مدونتك جميلة جداً ومتميزة
    دمت بكل الود

    ردحذف
  9. ههههههههههههههه
    حرامى بس دمك خفيف اوى
    تقبلى اعجابى بمدونتك فى اولى زيارتى لك

    واو انت مشغول بقى فى سرقة حاجة جامدة
    الله يسهله بقى
    ماشية معاك ههههههههههه

    تحياتى
    يويو

    ردحذف
  10. سريقه مش ولابد
    اولا قديمه - تانيا فى حد بعتهالك
    تالتا هى تضحك قوى
    عايزين سريقه حلوة تتكلم عنها وكالات الانباء
    مش الحاجات الصغيرة دى
    انا كده مش هابلغ عنك
    انت لسه غلبان قوى
    حرامى صغنن
    تحياتى

    ردحذف
  11. smilyrose
    باشا صباحو حب يا ستي
    متشكر علي رأيك وتشجيعك لعالم الاجرام والجريمه
    ومتشكر علي مرورك
    بس انا خايف الرخص تتسحب
    وعموما انا خايف اتسجن وابقي اقول زوروني كل يير مره

    ردحذف
  12. blue-wave
    شكراااااا
    بس يا تري دي مدح ولا شتيمه لامؤاخذه

    ردحذف
  13. fnoonh
    متشكر ياباشا
    لكن انا مستغرب
    اول مره حد يعزم الحرامي علي مدونته
    انت مش خايف تتسرق
    بس عالعموم انا جاي
    وقد ازعر من انظر

    ردحذف
  14. صدى الصمت
    شكرم عالاخر
    الحمد لله انا قدرت اضحكك ودي تسجل باسمي
    اول حرامي بيسعد الناس
    مش بيسرقهم بس

    ردحذف
  15. قلم رصاص
    متشكر ياعم
    اشتم اشتم
    علموك في بلدك كده

    ردحذف
  16. اسماء
    نعم تسرقيني
    انت مش عارفه انا مين
    انا اللي يسرقني مره
    اسرقه مرتين
    انا اللي يشتكيني
    ابيع حياتي واشتكيه

    ردحذف
  17. زمن الشيكابالالالا
    متشكر
    مع اني أهلاوي ههههههههههههههههههههه

    ردحذف
  18. yoyo
    يويو
    علي فكره بقي انا اول مره اقول السر دا
    واكشف اي حاجه عن شخصيتي الحقيقيه
    انا اختي اسمها يويو
    يا رب ماتكونش اخر زياره

    ردحذف
  19. بنت الغربة
    ماشي يا ستي
    هي مش ولابد فعلا
    بس انتظروني قريبا

    ردحذف
  20. الحقيقة دى مش أول زيارة
    كنت بادخل كدة سرقةهههههههههههه
    لكن بصراحة الكلام عجبنى جداً مهما كان اللى كاتبة أنا متهيألى إنة إبن بلد كدة دمة خفيف
    وهية دى ميزة فينا نقعد نطلع نكت وننكت بدل ما ننكد
    حقيقى حرامى بس دمك خفيف
    تحياتى ..وخلى بالك أحسن تتقفش
    سلام

    ردحذف
  21. ياااه انا جيت متأخره اوي
    معلش سماح المره دي
    معلش بقي انت عارف الجو اليومومين دول عامل ازاي
    بس بوست تحفه والصوره احلي
    تحياتي يا حضلره الحرامي
    وسامحني علي التأخير

    ردحذف
  22. والله العظيم يا حرامى دمك زى السكر والنعل الداير ده مش للامريكان ولبوش بس .. تصدق احنا اللى عايزين نعل داير
    خليك معايا دايما عشان انا بخاف آجى عندك احسن تسرقنى واما بتيجى عندى بتدينى الامان
    سلام يا حرامى

    ردحذف
  23. هههههههه انا موجوده تصدق والله انا دخلت عندك قبل ما ادخل عندي في سمكه واحده وعلقت عندك وروحت رجعت عندي في سمكه واحده لقيتك معلق شوف القلوب عند بعضها يا اخي
    عموما انا موجوده بس مكتبتش في سمكه واحده انا كتبت في تررم اخر بوست في تررم مش سمكه
    سلام بقي ياحرامي والبوست دمه زي السكر

    ردحذف
  24. ازيك يا حرامي
    نورتني في مدونتي
    انا بتهيالي اني من اوائل الناس اللي عرفت مدونتك دي
    وعجبتني فكرتها جدا جدا
    وقولت عليها لناس اصحابي منهم اللي دخل وعلق عندك
    واستفزني البيان اللي انت طلعته لدرجة اني نويت بعدها اني اكتب عنك موضوع
    بس خفت بصراحه ليكون هزاري تقيل حبتين
    لكن بعد ما علقت عندي فانا هعتبر دي دعوه اننا نكون اصحاب
    وهرخم با ه واخد راحتي
    وكتبت بالفعل موضوع عنك عندي
    هو موضوع كتبته بسرعه كده
    يارب بس ميكونش وحش اوي
    واكيد طبعا مستني تعليقك عليه

    مودتي وتحياتي

    ردحذف
  25. ههههههههههههه
    لا مش خايفة لان البيقول عن نفسه كده بيكون اغلب واحد في الدنيا

    ردحذف
  26. ههههههههههههه

    والله انت حرامي بس زي العسل

    خليتني اضحك

    ربنا يصلح حالك

    واشكرك على زيارتك الجميلة

    ردحذف
  27. انت ازاى متجبش سيرة باتا؟؟؟؟؟؟؟

    دةصاحب مشروع الحفاه يهنى اللى لبس الفلاحين جزم

    ردحذف
  28. بسم الله الرحمن الرحيم
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    ههههههههههههههههه والله بوست زي العسل
    أنا النهاردة وأنا بتفرج على حفل تعيين أوباما
    كنت منتظرة بوش يطلع أشوف شكله هيبقى عامل إزاي
    كانت هتبقى زي العسل لو الجمهور حياه بالجزم
    مسمعتش صحيح عن آخر أخبار إسرائيل الفريق بتاع مش فاكرة لعبة إيه كدة اللي كان رايح يلعب في تركيا والجمهور حدفه بالجزم ولما طلعوا يجروا الحكم حسبها فوز فني لصالح الأتراك لإستسلام المنافس
    كانت حتة حركة في الجوووووووووول
    (ترجم بقى)
    ههههههههههههههههه
    أه أه زعيمة عصابة خدني أشتغل معاك

    ردحذف
  29. بوست كبير وبيلمع
    جربت وقلت أدخلو اشوف عم الحرامى و اخذت إحتياطى
    وسبت كل حاجه فى جيبى فى صندوق رميته فى هته بعيده علشان متنشلش بس بعد ما خرجت لقيت الصندوق فى مكانه تصور
    ههههه
    مدونتك جميله بجد

    ردحذف
  30. هههههههههههههه
    انا لما قريت التعليق عندى مصدقتش نفسى
    وجيت اتفرج ع المدونة
    بجد فكرة لذيذة جدااااااااااااا
    وعجبتنى موووووت
    وانا معنديش حاجة تسرقها عشان كدة نفض لنفسك
    ههههههههههه

    ردحذف
  31. لسة مش مستسيغة فكرة المدونة بردو ولكن واضح ان ليك جمهورك معلش انا رخمة بقى عشان كدة مش مستوعبة الفكرة صراحة

    ردحذف
  32. دردشة على الماشى
    ماشي يا دردشه
    تعالي سرقه علي طول
    بس كل ماتيجي عرفيني انك جيتي

    ردحذف
  33. سمكه واحده
    هتشبعنا كلنا
    القلوب عند بعضها فعلا انا كمان
    دخلت عندك الاول
    وبعدين جيت لقيتك هنا
    فرجعت تاني

    ردحذف
  34. fashkool
    عمو
    متشكر جداااااعلي عدم خوفك مني دا
    انا باجي عندك علي طول
    بس ما تجمدش قلبك قوي
    انا ممكن اسرقك في اي لحظه
    انا معنديش يامه ارحميني

    ردحذف
  35. مذكرات مشاغب
    ماشي يا عم المشاغب
    بس المشاغبات توصل لحد السرقه
    اهو دا اللي مش ممكن ابداااا
    بس عالعموم
    انا جاي اشوف انت كتبت ايه
    واشتم براحتك ياعم
    اما بالنسبه للاصحاب
    انت مش خايف تصاحب حرامي

    ردحذف
  36. fnoonh
    افنان
    متشكر يا ستي علي رأيك فيه
    وانت فعلا معاكي حق
    انت عايشه في السعوديه
    اصلي اعرف واحد هناك بس متبهدل خااااااااااااالص

    ردحذف
  37. ماما أمولة
    الله يخليكي لينا كلنا يا ست الكل
    وانا هاجي كتير
    واسرق كمان

    ردحذف
  38. dodda
    هه
    مين
    ازاي
    امتي
    حاضر

    ردحذف
  39. الزعيمة
    تشرفيني ايتها الزعيمه
    انت بشتغلي ايه
    ابعتيلي
    مؤهلاتك

    ردحذف
  40. اعشق فى اليل ضوء القمر
    انت فتحت الصندوق ولا لأ
    شكلك مافتحتوش
    لاني سرقت محتوياته
    ورجعته مكانه

    ردحذف
  41. البت المشمشية حلوة بس شقية
    ماشي يا قطه انا هنفض لنفسي
    بس صدقيني انا مبعلقش الا عند الناس اللي
    يستحقو السرقه
    وهسرقك

    ردحذف
  42. enjy
    ماشي يا انجي
    انت لسم مش ايه
    اصلي معرفتش اقراها
    تعليمي علي قدي
    يدوبك بفك الخط
    بصمجي يعني

    ردحذف
  43. افحمتنى بتعليقك عندى ورجعت غظتنى تانى بردك هنا...ما علينا المهم انا فعلا علقت عندك قبل كدة على موضوع كيكى عشان هى صاحبتى وكنت فاكراكم متفقين وبعد كدة كنت فاكرة انك مش بتستاذن لكنك بتنشر الاول وبعد كدة تقول لكن انت وضحتلى النقطة دى فى تعليقك عندى....على فكرة انا مشتمتكش انا قلت فكرة رخمة بس ومع ذلك انا اسفة وفهمت الموضوع كويس واوعدك انى هتابع سرقاتك وممكن كمان ابقى زبونة كل الموضوع انه كان مجرد سوء تفاهم....جو أهيد يعنى استمر مع ان انت تعليمك على قدك يعنى بس يللا كله بثوابه يا سيدى.....نورت التدوين

    ردحذف
  44. صافى يالبن حليب يا انجوى وللا لسة قافش؟؟؟؟
    رد يا ابنى المكان كله محاااااااااااصر

    ردحذف
  45. مع السلامو عليكو فى اى حد غريب فى المغارة يا ريس؟؟
    لا انا كنت بطمن بس

    ردحذف
  46. انجي
    حاضر
    حاضر حاضر
    تحت امرك يافندم
    انا هسلم نفسي
    بس اوعي حد يضرب نار
    وعلي فكره حكاية الشتيمة دي تهريج
    انا بموووووت في الشتيمه

    ردحذف
  47. ازاي متبهدل دا العيشة هنا الحمدلله مستواها جميل جدا ولا بهدله ولا حاجة بس البهدله الحقيقية في هم الثانويه العامية المابتشوفش يلا ادعيلي

    ردحذف
  48. عملتها يا ابو موتة من ورايا!!
    جبت سنوفة بدلى اشد واكرة اعدائى
    حتى انت يابو موتة حتى انت
    طب استعد بقى لقذيفة جويا برية بحرية
    مقاس25
    صنع فى باتا
    عووووووووووووووووووو

    ردحذف
  49. ياريت ماتظهرش
    عشان اتنقامى هيبقى رهييييييييب
    وانا وراك ياسنوفة لحد ما رجعك تانى لسجن ابو زعبل
    عووووووووووو

    ردحذف
  50. كيكي
    ايه يا ستي هو سكتناله
    دخل بقذايف ودبدبات
    احنا ولا بيهمنا
    بس عندي سؤال
    انت مقاسك كام

    ردحذف
  51. ابوسنوفه
    ايه يا ابو سنوفه
    البت كيكي دي بتلمح لحاجه
    ياخوفي تكون عرفتك
    انا خايف لا تبعني وتنضم للعصابه اللي هيه ناويه تكونها

    ردحذف
  52. ايه اللي بيحصل ده
    ايه اللي انا شايفه ده
    ايه الحرامي ده
    متسرقنيش اكتر من كده
    مدونه جميله ومستني سرقاتك

    ردحذف

اي شكاوي اي بلاغات