الخميس، 22 يناير 2009

سلااااااام كبير قوي للحراميه الجديده


النهارده هنبدأ اول درس في مدرسة الاجرام التجريبية للغات
وقبل ما نبدأ احب أعرفكم بالتلموذه الجديده والوحيده
انها
ابو سنوفه الدراع اليمين ولامؤاخذه

تصفييييق حاد ......اومنفرج اي حاجه يعني

زغاريط بقه من النوع بتاع لولولولولولولولي

السقفة العليا لفوق يلا

بصي يا سنوفه
الحصة الاولي حصة محفوظات


ودا أول درس لازم تحفظيه كويس وهو عباره عن نشيد


قسم الانضمام للعصابه


قولي ورايا


"ورايا"


لا يا سنوفتي قولي زيي
"زيي"


قولي اللي هقوله


" اللي هقوله "


المهم قولي


 1- اعد بشرفي الاجرامي ان أخدم هذه العصابه بكل اخلاص وتفاني


 "مين تهاني دي يا معلم"


يا بنتي تهاني مين كملي


وأن أعمل بقانون ودستور العصابه وان أحافظ علي اسرار العصابة ولا افشي


لها سرا


2- ان اعمل علي سرقة اي حد حتي لو كان أعز أصحابي ...معندناش يامه ارحميني


 " ايه يا حاج هي مامتك بتشتغل معانا "


3-وان أكون مسئولة مسئولية كامله عن أي جريمة يتم أرتكابها


(اه عشان لو اتمسكت ابقه في الضياع لوحدي )


الحصة التانيه حصة المسروقات علي وزن المحفوظات


ودي بقي عمليه صغيرة حضرتك هتقومي بيها عشان تثبتي انك فهمتي


ها جمعتي المعلومات عن الضحيه


  ايوه يا معلم وادي المعلوم اهو

الجدع بيقول عن نفسه

ساعات باحس اني باطير
او فنان كبير
.. ولكن في الأخير
التقيني رغاي .. كتير
 Soooo
عم الشباب والرياضة
  • العمر: 31
  • الجنس: ذكر
  • علامة تنجيمية: برج الأسد
  • دائرة الأبراج: عام الثعبان
  • الصناعة: فنون
  • الوظيفة: interior designer
  • المكان: Maadi : Cairo : مصر

من أنا

باختصار..يانعيش بنحلم بالنهار..يانفض ليل الانتظار

الاهتمامات

الأفلام المفضلة

الموسيقى المفضلة

الكتب المفضلة


وأي حد يحب يزور الجدع ده يتوكل علي الله
http://soooo-30.blogspot.com/
**********************************************


!!! إلحج يا باشمهندس .. الشارودة اللي عالسطوح هتولد وعايزك معايا
---
كانت دي الجمله اللي قالهالي اسماعين البواب بمجرد ما سبت الغسيل اللي كنت باغسلو ورحت فتحتلو
!!! باب الشقه .. ومعنى كلامه إن النعجة اللي عالسطوح بتولد .. وعايزني معاه

طلعت معاه وانا مش فاهم هعمل ايه ولا ازاي .. انا اصلا عمري ما شفت أي حد بيولد قدامي عالهواء مباشرة .. لا بني أدمين ولا حيوانات .. بالرغم من اني كنت
مربي قطط بالعبيط .. بس ماشفتش عملية ولادة قبل كده
اول ما طلعنا عالسطوح لقيت النعجة نايمة عالارض وبتمأمأ وصوتها فيه حشرجة غريبه .. ولقيت البواب راح جاري وماسكها من رجليها القداميين وبيبص في وشها .. وبانت عليه ملامح القلق
اسماعين : يالهوي يالهوي .. ساعدني ياباشمهندس عشان شكلها هتموت
سوووو : - وانا في قمة القلق والتوتر- اساعدك اعمل ايه طيب !!؟؟
اسماعين : امسك رجليها الورانين .. ووجّفها عليهم .. ودخّل ايدك اسحب الخروف
!!!!!!!!!!!!!!! سوووو : نعم
اسماعين : دخّل ايدك واسحب الخروف ياباشمهندس
سوووو : ادخل ايدي فين يا اسماعين .. وخروف ايه اللي اسحبه !!؟؟
اسماعين : ياباشمهندس بسرعة مافيش وجت .. ده هتموت مننا .. دخّل ايدك بسرعة
!!!! سوووو : أدخل ايد مين .. ايدي انا .. وادخلها فين .. انت اكيد بتشتغلني
.. وقعدت أتلفت حواليّ .. قلت يمكن تكون دي فقرة في الكاميرا الخفيه بتاعة رمضان الجاي
!!! ويمكن ابراهيم نصر متنكر في هيئة النعجة .. ولا الخروف ذات نفسه

اسماعين : ياباشمهندس بسرعه مافيش وجت .. النعجة وولدها هيموتو لو ما دخلتش ايدك وسحبته
وهنا حسيتني زي ما اكون حاوي .. اقلع البرنيطه اللي لابسها وأدخّل ايدي اسحب منها ارنب لونه ابيض .. بس على الاقل الحاوي بيدخّل ايده في البرنيطه .. انا بقى استغفر الله العظيم .. هدخّل ايدي في .. سامحني يارب
اسماعين : هاا .. طالع الجَرن ولا الدَنبه؟؟
سوووو : خبر ايه يا اسماعين .. ماتكلمني كلام مفهوم .. جرن ايه ودنبة ايه في الليلة الطين دي ؟؟؟
اسماعين : يعني اللي طالع قدامك .. راس الخروف ولا ديله ؟؟
سوووو : طالع ديله .. هو المفروض انهي اللي يطلع الاول ؟؟؟
اسماعين : يالهوي يالهوي يالهوي .. ده كده ممكن يتخنق
سوووو : بقولك يا اسماعين .. مش ناقصه توتر الله يكرم اللي خلفوك .. المفروض اللي يطلع الدماغ ولا الديل ؟؟
اسماعين : الراس هي اللي المفروض تطلع الاول
سوووو : طب والحل .. هنعمل ايه !!؟؟
اسماعين : اسحب ياباشمهندس .. اسحب بسرعه احسن يموت جوا مخنوق
يادي الليلة اللي مش باينلها ملامح .. قعدت اسحب .. وفي حاجات غريبة ولزجه على جسم الخروف الصغير اللي باسحبه .. حاجات دافيه وريحتها مراااار .. والخروف نفسه جسمه دافي .. وامه قاعدة بتمأمأ وصوتها عمّال يعلى وجسمها بيرخي واعصابها بتفلت .. وانا باسحب .. واسماعين البواب بيقول يالهوي .. وانا باقول سامحني يارب
اسماعين : هاا .. طلع منه كد ايه يا باشمهندس؟؟
سوووو : طلع نصة التحتاني .. بس نصة القداماني معصلج
اسماعين : طب كمّل يا باشمهندس .. هانت آهي
سوووو : طب مايمكن اللي مانع طلوع نصه القداماني يا اسماعين .. قرون الخروف .. احسن تكون شابكه في حاجه جوا ولا بتاع .. واموّت النعجة وانا باسحبه !!!؟
اسماعين : ياباشمهندس الجرون مش بتطلع دلوجتي
سوووو : لا ياراااجل .. امال بتطلع امتى ؟؟؟؟
اسماعين : ولّد الخروف الاول وبعدين نبجو نشوفو .. مش وجت حديت دلوجتي ياباشمهندس
سوووو : باشمهندس ايه بقى .. انت خليت فيها باشمهندس .. ده انا بقيت ولا الدادة وداد حمدي .. وياريتني دادة بني أدمين .. ده انا بقيت دادة خرفان
وسمّيت الله .. ورحت ساحب بكل مافيّ من عزم .. قمت واقع عالارض والخروف في حجري
!!! وفجأه كده لقيت في حاجه لزجة ودافيه .. راحت طالعه من النعجة في وشي عِدِل

اسماعين : ياكرم الله .. اجطع الحبل يا باشمهندس .. اجطعه وشمم الخروف بصلة جوام
سوووو : لا لا لا .. انا لغاية هنا وبِخ .. حبل ايه وبصلة ايه .. قوم انت اعمل الباقي انا مش طايق نفسي ولا طايق الخروف .. ولا طايقك انت اصلا
وقام اسماعين جاب بصلة وسكينه من أوضة الخزين اللي عالسطح .. وجه راح قاطع الحبل السُري .. واداني بصلة مقسومه نصين وقاللي اشمم الخروف الصغير عشان يفوق ويمأما .. خصوصا انه قعد في حجري وهو ساكت
قعدت اشمم الخروف البصله واحطها قدام مراخيره .. شوية بشوية الخروف ابتدا يعطس .. وراح ممأمأ مأمأآيه صغنونة قوي .. بصيت على اسماعين وانا باستفهم منه ايه الحوار يعني بعد كده
لقيت اسماعين قعد عالارض وهو مُنهك القوى .. وراح مطلع سيجارة من علبة السجاير .. ومولعها وهو باين عليه الاطمئنان .. وفهمت من حركتة دي إن الحمدلله عدينا مرحلة الخطر
اسماعين : مبروك يا باشمهندس - وهو بيضحك - اللي جابلك يخليلك
!!!!!!
لسه هقوم عشان امسك في رقبته على تريقته دي .. لقيت الخروف بيمأما وبيتمسّح في .. لوهلة لقيتني شلت الهم قوام قوام .. يالهوي .. الخروف بيتمسّح في بجد .. يكونش فاكرني ابوه .. يالهوي .. طب هصرف عليه منين .. هدخلو حضانه ازاي .. وحضانة ايه اللي ممكن تقبل خرفان .. وبعد ما يخلّص الحضانة هاجيب مصاريف مدرسته ودروسه الخصوصية ازاي ..
انا لازم ادوّر على شغلانه بعد الضهر عشان الاحق عالمصاريف

طب لو نجح في ثانوي وجاب مجموع حلو .. اخليه يدخل كلية ايه .. ولا اسبلو مطلق الحريه .. انا هاسيبه يختارالكليه اللي على مزاجه .. وبعد ما يتخرج .. لازم اشوفلو واسطه عشان يشتغل .. ماهو انا مش هاسيب ابني من غير شغل

ما داهية كمان لما يكبر ويبقى طالوقه وعايز يتجوز .. الاقيه جاي بيقوللي دوّر لي على عروسه يابا .. واروح واخده كده من ايده ولا رجله .. ورايحين نخطبلو نعجة بنت خرفان محترمين .. وطبعا لازم وانا رايح اعمل زي ما عملت لما رحت إحدى زيارات جواز الصالونات .. وكنت واخد معايا تورتة آيس كريم من النوع المفتخر
بس الخرفان اللي هنروحلهم اجبلهم تورتة آيس كريم بطعم ايه ..
فانيليا ولا برسيم !!!؟

.. وياسلام بقى لو رحت حَجّيت .. الناس لما ارجع هتقولي مبروك يا حاج ابو خروف
!! والحاج ابو خروف راح .. الحاج ابو خروف جه .. هيبة برضك يعني
.. ويا سيدي بقى لو فكرت اعمل مشروع وافتح سوبرماركو مثلا .. لأ .. انا هافتح علافة
!!! وهاكتب عالمحل ..
علافة الحاج سوووو وابنه الاستاذ خروف
!!! اسماعين : إلحج ياباشمهندس .. ده ماسك في صباعك عيرضع فيه .. فاكرك امه
!! فعلا لقيت الخروف ماسك صباعي وبيرضع فيه .. ده كده مش فاكرني ابوه .. ده فاكرني امه
.. لأ كده بقى الاحلام كلها هتتغير .. ماهي غريزة الأمومة غير غريزة الأبوبة
هو في حاجة اسمها غريزة أبوبة ؟؟؟؟

واساسا اساسا انا ليه تخيلت انه خروف دكر .. مش يمكن يطلع خروفه نتايه .. دي لو طلعت نعجه هدلعها آخر دلع .. هاجبلها احسن هدوم واحسن ميك آب .. وهششورلها شعرها عشان يبقى ناعم وشكلها يبقى حلو .. وهعلّمها فنون الطبيخ وترويق البيت .. قصدي ترويق الزريبة .. آه امال .. انا بنتي لازم تبقى احسن نعجه في العالم .. هعلّمها ازاي تعمل صينية درة بالباشميل .. و ازاي تعمل طاجن برسيم بالفول الاخضر .. ياسلام بقى لو اتقدملها الخروف ابن الحلال
!!! ياما نفسي اشوفها في الفستان الابيض
اسماعين : تاخد سيجارة ياباشمهندس
سوووو : - وانا متعفرت ووشي مكرمش - اطفي السيجاره دي .. انت عايز الخروف يبقى عنده حساسيه ولا ايه !!!؟؟؟
اسماعين : - بيكلم روحه - هو الباشمهندس صدق ان الخروف ده ابنه ولا ايه !!!؟؟؟؟؟

*******************************************

احلي واصغر تعليق عجبني يا معلم وجاب من الاخر

Blogger أحمد (زوج مخنوق سابقا )
طب سؤال يا هندسة هو سماعين ما خلاكش انت تمسك رجليها و عاش هو في الزروطة دي؟؟ اللي جابلك يخليلك يا ريس

هناك 40 تعليقًا:

  1. هههههههههههههه
    جميلة وتحفة موووووووووووووت
    والله أناك نت هأموت من الضحك
    هههههههههه

    ردحذف
  2. هههههههه
    جميلة وتحفة مووووووووووت
    والله أنا كنت هأموت من الضحك
    وأدينى إتلخبطت وأنا بأكتب من كتر الضحك

    ردحذف
  3. مين ايه فين
    ايه ابو سنوفة دي كمان
    احنا كنا قادرين عليك لما تطلعلنا ابو سنوفة
    بقولك ايه
    اللى هيقرب منكم جنب اي مدونة انا اعرفها ولا تمسني من قريب ولا بعيد هغتاله
    انا بحذركم
    بعدين اختيار موفق
    فعلا مدونة سووو لذيذة جدا
    وبجد فعلا حد من الناس التلقائيين اللى بيكتبوا بفطرة وطبيعة

    اختيار موفق يا لصوص

    ردحذف
  4. همممم
    هو انا مش فاهم سرقة ايه دي اللي بيتم إخطار المسروق فيها انه اتسرق
    !!!
    انتو شكلكو حراميه مش خبره
    فين أيام زمان .. كنا بنسرق الكحل من العين .. والعين ذات نفسيتها

    ---
    انا بجد سعيد ان الموضوع عجبكم لدرجة انكم سرقتوه .. ويارب كل اللي اكتبه بعد كده يعجبكم وتسرقوه كمان .. بس انتو مش ناويين تبيعو اللي هتسرقوه ولا ايه .. الواحد بقى بيكح تراب ياجرعان


    ملحوظة
    الحالة اللي انتو عاملينها في المدونة دي .. حالة حلوه قوي .. خفة دم مصريه مليون في الميه .. بس كانت هتبقى احلى لو عملتو كام موضوع منفصلين كده زي اول ما المدونة اتعملت .. مواضيع تكون عباره عن سيره ذاتيه لكل واحد حرامي منضم معاكم في التشكيل العوصابي اللي دمه خفيف ده .. وبعد كده بقى .. تنزلو المواضيع اللي انتو بتاخدوها من الناس .. وبعد ما الموضوع يخلص خالص .. تعملو تعريف للشخص اللي اتسرق .. قال ايه يعني انتو مش عارفين هو مين .. وانه ممكن يكون فلان الفلاني ده

    وبجد حلو الشغل ده .. دوسو يا جرعن .. وعيثو في بلوج سبوت فسادا
    ربنا يوفقكم .. ماحدش بياكلها بالساهل .. ولا بالصعب حتى





    سلامووووووووووووز

    ردحذف
  5. الله الله الله

    يعني الواحد كمان يحرز على تعليقاته كمان
    هي بقت كده يعني؟؟
    قشطة يا معلم
    شغال و أجرته ماشية
    ما زلت عند رأيي
    هأعرفك يعني هأعرفك
    هتقع يا ابو سنوفة انت و المعلم بتاعك
    ده احنا البوليس بتاعنا بياكل الزلط

    ردحذف
  6. ايه ده ايه ده يا اسيتاذ حرامي
    اعتشبر ده وعد؟
    تيب
    بس اختيار موفق جدا عشان كده بتغيب علينا بئي وترجعلنا بحجات حلوه ودمها خفيف بس لو اعرف انت مين؟ بس اكيد قريب الحرامي هيبان والخير هينتصر ديما علي الشر خالي بالك بردو من ابو سنوفه ليكون مخبر من اياهم
    امال ايه لازم يبان
    تحياتي

    ردحذف
  7. هههه المدونه عجبتنى جداااااا بجد
    خفة دم 100%
    بالتوفيق يا باشمهندز ههه

    ردحذف
  8. جميله قوى يابوب مدرسة الإجرام اللى انت عاملها دى ...... بس البوست بتاعك كبير قوى لدرجة ان الواحد مش يقدر يقرأه كله ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, لكن صدقنى انت جامد آخر حاجه

    ردحذف
  9. اول تعليق

    لا تعليق

    بس تسمحلى اعد صوابعى قبل ما امشى

    الحرص معاك واجب

    ردحذف
  10. بجد مدونة متميزة .. وذو فكرة جديدة رائعة .. ودمها خفيف جداً .

    تحياتى ,,

    نفرتارى

    ردحذف
  11. كنت داخلة انضم للعوصابة لقيت الطلبات عليك بالجملة
    وبعدين ليه ابو سنوفه مش ام سنوفه تبقى اوقع?
    منكن تضمني للعوصابة يامعلم وانا ها اكسم الكسم بكل ما استتيع من كوة
    وبعدين مش اسمي اقدر ع الاجرام من سنوفه؟ بذمتك ياأبو موته

    مدونة جميلة

    ردحذف
  12. صدى الصمت
    سلا متك ألف سلامة
    ان شاله عدوينك

    ردحذف
  13. maha zein
    نعم
    ايه
    ولا بيهمنا
    واحب اقولك ان باعت ابو سنوفه عندك دلوقت
    ومش بره المدونه لا دي واخده اوضتين وصاله فيها كمان

    ردحذف
  14. Soooo
    باشا
    حبيبي انت يا مان
    اه طبعا لازم نخطركم اننا هنسرقكم
    هو احنا عصابة اى كلام ولا ايه

    واحب اقولك اننا مش بنبيع المسروقات وان بعناها
    مش هنديك حاجه منها

    ردحذف
  15. أحمد (زوج مخنوق سابقا )

    احب اقولك اننا بنسرق اي حاجه
    ( معندناش يامه ارحمييييييني)

    وانا بقي نفسي حد يعرفني
    عايز اتوب يا جدعاااان

    ردحذف
  16. سمكه واحده
    لا طبعا الخير بينتصر في الاخر في الافلام العربيبس
    يعني مش هتعرفيني
    وما تخافيش علي من ابو سنوفه
    لانها اتدبست معايا
    واقسمت القسم
    وفيه بند بيدبسها في الكل السرقات معايا

    ردحذف
  17. اقصوصه
    تشرفي يا باشا

    ابহتي cv و 3000 صوره

    ردحذف
  18. عايش... ولكن !!!!
    باشمهندز مين يا عم الحج وليه الغلط دا بقي
    انت كده هتشبهني وانا مش ناقص شبهه
    احنا ناس حراميه محترمين

    ردحذف
  19. almasry
    ماشي ياباشا المره الجايه نسرق بوست صغنن
    كده بس المثل بيقول ان سرقت اسرق جمل

    ردحذف
  20. اسماء واحلام فى وجدانى
    شرفتيني
    عدي كل حاجه معاك وياريت وانت داخله المدونه تسيبي كل حاجه في الامانات
    ومتخافيش مفيش حاجه هتروح
    بس مافيش حاجه بترجع

    ردحذف
  21. حلوه اوى ياهندسه بس الحوار خلانى اسرح واسألك عدة اسأله
    اولا : اسماعين ده اصلا كان دوره ايه فى الفيلم كل اللى كان بيعمله بيدى اوردر ويخرج الفيلم وخلاص ولا كانه صلاح ابو سيف
    وكان فين رجالتك وعصابتك وانت محتاس الحوسه دى ياكبير فين ابو شومه والدهشورى شكلك كبير اونطه وانا اللى هسرقك
    قال ابو سنوفه قال ووووووووولايهمنى..وبس خلاص ولا كلمه

    وبعدين العفشه كان لازم لها واحد ميكانيكى مش حرامى كبير ومتسيط العبوها صح ياحراميه نص نص

    ردحذف
  22. نفرتارى
    شكرا ايتها الملكه
    انا ناوي احود علي الفراعنه
    واعملي كام عمليه كده

    ردحذف
  23. ستيته حسب الله الحمش
    شوفش مع اني حرامي وقلبي ميت
    بس اتخضيت من الاسم
    تشرفينا في العصابه
    ابعتي سيره ذاتيه لا تقل عن 300 صفحه

    ردحذف
  24. السلام عليكم
    ههههههههه
    جميلة جدا
    بجدحلوه اوى ياهندسه
    اول زياره
    تحياتى وتقبل مرورى

    ردحذف
  25. إزيك يا حرامي إنته ودراعك اليمين أبو سنوفه...(بتجيبو الأسامي دي منين)...
    بس بجد إنتو حراميه شيك بتعرفوا تسرقوا صح...
    إختيار موفق...
    والله يحفظنا منكم...
    .....
    دمتم بعيدا عن ايدي الشرطه ....

    ردحذف
  26. هههههههههههههههههههههههههههه
    حلوة ومين الي هيتسرق بعد كده؟؟

    ردحذف
  27. استاذى الكبير الحرامى باشا
    انا كل ما اغيب وارجع المدونة الاقيها احلى واحلى
    سوووو مرة واحدة .. لأ والبوست يجنن اصلا
    هههههههههههههه

    مبروك على سنوفة .. بس معلشى يعنى شكلها كده محتاجة تمرين كتيرررررررررررررر

    ربنا يوفقك ومستنيين باقى السرقات

    ردحذف
  28. أبو موتة أزيك؟؟
    أخبار الاجرام اية من بعدى..أبو سنوفة
    اممممممممممممممممممممممممم
    محتاج يخش جى وان أجرام
    عموما يا بو سنوفة احذر منى لانى عرفتك..ايووووووون دة تحذير..عرفتك بجد
    دة أنتى خلاص أتحطى فى الموف لاست مش البلاك كمان
    المهم يابواموتة**
    الهبرة المرة دى تمام التمام...سوو باشا
    ربنا يوفقك يا ابو موتة ويكتر من سرقاتك يارب
    قول
    أمييييييييييييييييييييييييييين
    عوووووووووووووووووو

    ردحذف
  29. هههههه
    ياخبر دة موضوع يفطس من الضحك
    مدونتك متميزة وجديدة بجد
    تقبل مرورى وشيكابالاتى

    ردحذف
  30. بس خلاص
    متشكر علي زيارتك لوكر العصابه بتاعنا
    بس احب اقولك ان الهندسه دا يبقي الشخص اللي احنا سرقناه الضحيه يعني
    يعني الموضوع مش انا اللي كاتبه
    انا سرقته بس

    ردحذف
  31. الملاك الحزين
    انا سعيد جداا بمرورك
    ويا رين ما تكونش اخر زياره
    بس حاسب عتااي في جيبك

    ردحذف
  32. نهااااار

    احنا بنجيب الاسماء من السوبر ماركت اللي جنب القهوه الواقف عندها عم صابر بتاع الفوول اللي سوسن بتشتري من عنده الفول اللي بتعمله ساندوتشات وتبيعها قدام المدرسه اللي عند الملعب القديم اللي عمري ما لعبت فيه

    ردحذف
  33. teawater
    لحد دلوقت مش عارف بس حرصي علي حاجنك

    ردحذف
  34. maioshaaaaaaaaaa
    احب اقولك انك من اكتر الناس اللي بتسعدني
    زيارنهم ليه
    وكمان هقولك سر خطيييييير
    اذا فيه حد بيشتكي من الحرامي
    فخليكي عارفه انك السبب في وجود العصابه دي اساسا
    لانك السبب في دخولي عالم السرقه ( قصدي التدوين )
    واول مدونه شفتها كانت مدونتك
    عرفتي بقي انك سبب البلاوي اللي هتحصل كلهااا
    مره تانيه انا سعيد بتشريفك لي

    ردحذف
  35. كيكي
    اخيرا شرفتيني
    انا قلت دي مش هتعبرني بعد ما بدأت بيها
    بس عموما انا سعيد بالزياره
    ولواني حاسس انك كنت جايه تتطمني علي حاجتك
    ما تقلقيش في الحفظ والدراسه

    ردحذف
  36. زمن الشيكابالاااااا

    متشكر ياباشا
    علي الزياره
    وعلي رأيك
    مع اني حاسس انك بتقول كده غشان ماسرقش بس دا بعدك

    ردحذف
  37. كان نفسى اتعلم منك خفية اليد

    لكن للاسف بعد ما خرجت مالقتش اليد

    يخرب بيتك ايه الخفية دى

    نقول الحمد لله على كده

    سلام يا عم

    ردحذف
  38. التعليق دا مش للحرامي
    التعليق دا لابو سنوفه
    ايه دا يابو سنوفه يعني انت تسرقي وتتعبي وف الاخر هو يهبر الهبره علي الجاهز
    ولا حد بيسأل فيكي انا لو مكانك ابلغ عنه البوليس واستولي ع العصايه

    ردحذف
  39. اولا نرحب بااطالبه المميزه واحب اقولك انك قدوه
    وانا كمان عاوزه انضم وابقى بعد 6 سنين فى طب
    حراميه قد الدنيا
    اما القصه
    بجد تحفففففففففففه
    انا ورتها لاصحابى وقعدنا نضحك جدااااااا
    بجد شكرا

    ردحذف

اي شكاوي اي بلاغات